eff vraagje

A

Anoniem

Guest
hoi ik heb eff vraagje.ik ben 17 weken zwanger over 2 dagen van me 2de.maar met hoeveel weken voel je dan je kind bewegen.want met de eerste voelde ik dta met 20 weken.wie kan me aub antwoordt geven want zit er een beetje mee.kusjes

Mariska,

dat is voor iedereen heel verschillend en is ook afhankelijk van de plaats van de placenta.
Op dit moment hoef je je echt nog geen zorgen te maken.

Waanneer moet je weer naar de verloskundige? Want ik kan me voorstellen dat je wel geregeld iets van bevestiging wil hebben. Zolang je geen leven voelt, dan is het zo'n stilte voor de storm gevoel.

Maar meid voor je het weet trappelt je pukkie je helemaal "blauw"

Miep

hoi,ik moet 4 april pas naar verloskundige,want krijg gelijk me echo om te zien wat het wordt.maar ja zal afw8 dan maar he.alvast bedankt en fijne zwangerschap.kusjes

Hoi,

Ik voelde mijn baby met 19 weken voor het eerst. Met 20 weken realiseerde ik pas dat het mijn baby was. Ik dacht dat mijn darmen aan het vechten waren.

Succes Amber

Hoi Mariska,

Ik voelde de beebi met ongeveer 18 weken heel vaag en dit is ook mijn tweede, maar maak je nog geen zorgen hoor, het is heel normaal dat je tussen de 20e en 22e week iets ga voelen.

Liefs, Angel

23 weken

Hoi,

De meeste vrouwen voelen hun kleintje bij de 2e zwangerschap eerder
dan de 1e keer. Dit komt omdat je dan weet hoe het voelt en het niet
verward met je darmen. Rond de 20 weken is het gemiddelde.
Maar het kan dus ook al met 18 weken of pas met 22 weken, ligt eraan
hoe je placenta ligt.
Ik voelde m'n kleintje met 19 weken  voor het eerst, maar verwarde het ook
eerst met m'n darmen, tis dan toch allemaal nieuw.

xx Syrah (35 wk)

Terug
Bovenaan