effe balen hoor

hoi hoi

nou ik kom effe klagen hoor ik ben nu bijna 29 weken en dat gaat allemaal heel goed en heb ik eigenlijk niks over te klagen ja de gewoonlijke kwaaltjes pijn in de rug en benauwd met dat warme weer enz
nee ik wil lekker klagen over iets anders.
ten eerste mis ik mijn mannetje gewoon veels te veel hij werk gemiddeld nu 65 uur per week (dat is toch niet normaal) en dus zie ik hem maar weinig hij gaat s'morgens weg en komt pas s'avonds laat thuis en gaat dan effe eten en naar bed en dat de hele week
gisteren was ie dan vrij hebben we gelukkig de dag samen doorgebracht dat had ik echt wel effe nodig.
ten tweede elke (jongens)naam die we uitkiezen word al door iemand anders gebruikt het lijkt wel of we geen naam mogen kiezen.
we hadden eerste de naam dylan en die werd door me zwager al gekozen die is 8 weken geleden vader geworden, toen hadden we de naam demian en nu heeft mijn nichtje die al genomen die is vorige week bevallen dat is toch niet normaal meer.
ik zou echt geen jongens naam meer weten het is echt effe balen
nou sorry voor het lange verhaal maar moest het effe kwijt
nou verder iedereen een goede zwanger schap en ook succes met dit weer
groetjes jacqie
 
wees blij dat demian/damian al gekozen is. Betekend de zoon van de duivel. Lekker leuk als je je kind zo noemt.

Ik heb de volgende jongensnamen op mijn lijstje staan, misschien heb je er wat aan. Probeer ook een combinatie van jouw naam en die van je man. Wij hebben er een leuke meisjesnaam van kunnen maken.

daan
sam
thijmen
luuk/luke
cas
timo
bink
hero
nino
alijn
bas
quint(en)
bart
sem
tiko
koda

Kan zijn dat het je smaak niet is, maar voor hetzelfde geld zit er iets leuks voor je bij.
 
Hoi,
balen dat je man veel weg is. Ik heb het geluk dat mijn man als bakker 's morgens welliswaar vroeg weg is, maar hij is uiterlijk op 3 uur in de middag weer thuis. Natuurlijk heeft ook dat z'n nadelen. Vrijdagavond na 17.00 uur zie ik hem niet meer want dan moet ie eerst slapen en op 12 uur 's nachts beginnen. En de zaterdagochtend moet ie ook slapen. Op zondagavond moet ie uiterlijk om 20 uur al weer naar bed. Dus wat wij in het weekend niet hebben hebben we door de week. En zo is het altijd iets.
Wat betreft de naam. Zoek gewoon lekker door. Er zijn nog zoveel leuke namen. Kijk maar eens op internet, hier op de jongegezinnen pagina staan namen genoeg.
Als wij een jongen krijgen wordt het Max.
Groetjes
Audrey
 
alvast bedankt voor de naam suggeties
en anoniem 16.37 ik wist niet wat de naam betekende en eigenlijk maak me dat ook niets, want mijn naam betekend dan bedrieger is ook niet echt een top naam haha.
nee hoor melanie het hoeft niet met een d te zijn dat was gewoon toeval
en de naam delano is inderdaad ook een mooie naam alleen heeft een vriendin van mij ( 5 weken geleden bevallen) haar dochter delana genoemd en dat vind ik er net te veel op lijken
(ja ik weet veel mensen in mijn vriendenkring zijn zwanger haha)
oh en audrey ja mijn vriend is geen bakker werkt gewoon in een supermarkt maar ze hebben er niet zoveel mensen en ze mogen niemand meer aannemen.
is echt balen de enige dag die wij samen hebben is de zondag de rest van de week werkt ie. maar hopelijk komt er wel snel verandering in nou badankt nogmaals
groetjes jacqie
 
hoihoi
er is toch helemaal nix mis met Damien?? voor t christelijke gedoe betekend t de zoon van de duivel ja maar t gaat toch om t idee of gevoel dat er voor jou achter zit ??
ik was vorig jaar ook zwanger en toen had ik niet tegen een vriendin van mij verteld welke naam ik leuk vond maar haar zoontje (en mijn petekind) werd geboren en heet Dani mijn nicht kreeg ook n zoontje en die heet ook Damien
wij wouden (en doen nu ook) de naam Dani Damien
en ik heb er echt schijt aan er zijn wel meer hondjes die fikkie heten toch ???
voor mij betekend de naam Dani of Damien iets heel anders dan voor mijn vriendin en nicht
 
Terug
Bovenaan