effe balen..

A

Anoniem

Guest
Hi Dames,

Echt een rare ronde deze keer. De afgelopen rondes had ik na mijn ei al vrij snel enorme last van mijn borsten en kreeg  ik de  dinsdag voor mijn NOD  last van druppeltjes bloedverlies bij het afvegen. Deze ronde dus pas last van mijn borsten vanaf gisteren. En dinsdag en woensdag geen bloedverlies en ook vandaag (NOD) geen enkel teken van mijn menstruatie.

Vanmorgen (en gisteren en eergisteren) negatief getest. Wat baal ik ervan zeg! Als ik dan niet zwanger ben, laat die menstruatie dan alsjeblieft snel komen. Op deze manier krijg ik toch weer hoop...

Fijn dat ik even met jullie heb kunnen balen.

Groetjes Charlotte

Haha daar is dit forum voor he :)
Wel balen inderdaad zeg...Je blijft het altijd hopen he!
Maar mischien is het toch wel raak?
Je menstruatie is er dus nog niet...Spannend hoor!

Ik leef met je mee haha!...

'Toch maar even afwachten dan?'

Of nog een keer een testje doen?

Groetjes,
Jacqueline

Hoi meid,

Zo heb ik ook 2 x gezeten, er is echt niks ergers dan niet ongesteld worden negatief testen. 1 x was ik 3 dagen overtijd en 1 x 7 dagen.

Weet jij wanneer je je eisprong heb gehad? Ik kon het namelijk aan mijn temp zien en toen kon ik terug rekenen dat ik helemaal niet zwanger kon zijn omdat we toen geen sex hebben gehad.

Echt super vervelend zo`n situatie....... Je blijft inderdaad hoop houden. En als je niet zwanger bent wil je zo snel mogelijk weer een de volgende ronde beginnen!!

Hoi
Hier het zelfde probleem. 1 januari was mijn 1e dag van de menstruatie en tot op heden nog niet ongesteld en 2 testen gedaan beide negatief.
Om gek van te worden, je denkt ben ik nu zwanger de duivels zijn er nog niet en dan test je en nee hoor niks zwanger...Je wilt gewoon zekerheid zwanger of de rode duivels, dan weet je waar je aan toe bent.

Ik wil nu even niet testen tot zondag en hoop dan op positief nieuws.

Gr. Nicole

Terug
Bovenaan