Effe bijkletsen over van alles en nog wat...

@Do;
Hoe is het met je nieuwe huisje?
Wanneer kunnen jullie erin?
Heb je nog wat dingetjes opgeknapt of verandert?
Ben reuze nieuwsgierig, je was zo anthousiast (of hoe je dat ook schrijft!)

@Patricia; alles goed met het babytje?
En met jouw?

@creatieve moeders; op welke scrapsite op internet zaten jullie ook al weer?

@Linda; Hoe gaat het nu met je zwangerschap?
Wanneer was je ook al uitgerekend?

@Dory; Hoe gaat het nu met jouw?
Huilt je dochtertje nog steeds zoveel?
Heb je er inmiddels al een oplossing voor gevonden of hulp voor jouw, zodat je er even zelf uit kan/

Ben nieuwsgierig hoe het allemaal met jullie gaat, de meiden die ik niet genoemd heb, sorry, maar ben ook heel nieuwsgierig hoe het met jullie gaat, maar heb niet echt concrete vragen aan jullie, sorry.

Liefs Mien

hoi hoi

ja met mij gaat alles nog lekker:) alleen begin het nu wel zat te worden haha voral die buik met slapen enzo t lopen word ook wat minder tword dus allemaal beetje zwaarder..
ja de kleine man word morgen weer bekekenben benieuwd of hij nog steeds 3weken voor loopt op de groei dus tis allemaa even afwachten

en hoe is het jullie???

liefs

hier is alles heel erg goed, ben inmiddels alweer 2 maanden gehalveerd met de antidepressiva en dat gaat echt allemaal super!
Heb inmiddels ook weer lekker veel energie om van alles te doen en lekker de hele dag te rommelen, zoals huishouden, crea bezig zijn, spelen met Daniël... dus dat is lekker.
Daniël zit alleen onder de rode pukkels en ze weten niet goed wat het is, dus dat is aankijken, het lijkt beginnende waterpokken maar de blaasjes komen niet, en de ha dacht misschien een huidinfectie maar wist het ook niet goed, nu effe aankijken hoe het gaat lopen, maar hij heeft er niet zo heel veel last van, af en toe beetje hangerig maar verder eet en drinkt en speelt hij nog lekker...

Liefs Marina

Marina, heb je een nieuwe nickname aangenomen? Het was toch geen mini?
Fijn dat het lekker gaat en dat je de antidepressiva hebt kunnen halveren. Je klinkt lekker positief!!!!

He Marina,

Wat fijn om te lezen dat het nu weer een stuk beter gaat !! Heerlijk, ik ben echt blij voor je.

Hoe is het met de uitslag van Daantje ?

Liefs, Sophie

Hoi Marina,
Wat lief dat je aan mij denkt! Dat doet me echt goed! Door de nieuwe opzet van het forum had ik eerst helemaal niet gezien dat jij een topic had geplaatst. Vandaar mijn late reactie.
Allereerst goed om te lezen dat het met jou beter gaat. Fijn dat je je medicijnen kan halveren. Dat is toch weer een hele stap vooruit, niet waar?!
Het gaat hier ook weer ietsje beter, gelukkig! Het gaat vaak met pieken en dalen hier. Dan gaat het weer een paar dagen iets beter en denk ik echt dat we nu alleen nog maar de goede kant opgaan! Maar na die paar dagen komt er meestal weer een periode van een paar weken waarin niets goed lijkt te gaan. Waar het aan ligt, hoe het komt... Wist ik het maar! Gelukkig is ze nu een paar dagen vrolijk geweest, dus dan kan ik de volgende dip weer even aan. We hebben haar nu ook even op een koemelkvrij dieet gezet. Geen idee of ze überhaupt een allergie heeft, mijn instinct zei altijd van niet. Maar goed, ik kan er natuurlijk naast zitten. Ik kan ook niet zeggen of het dieet aanslaat, maar ze zit nu dus een paar dagen lekker in haar vel. Ik hou je wel op de hoogte als er iets verandert. Nogmaals bedankt voor je interesse, dat vind ik erg aardig! Hoe gaat het met jouw kleintje?
Liefs,
Dory

hihihihi hey marina :D

moest even nadenken hoor.... wie is nou weer mini/mien hihihihi

hier alles goed!
zijn heel druk aan het behangen op dit moment.
ik kan niet wachten tot ik er in zit!!
helaas moet er nog ontzettend veel gebeuren voordat we er in kunnen,
en ik zie heel erg op tegen de verhuisdag/dagen.
eerst alles 2 hoog naar beneden, om vervolgens weer 2 en 3 hoog naar boven te brengen.
ik zal blij zijn als we alles achter de rug hebben (weer een hoop stres minder hihihi)
maar goed, ik ben nog steeds heel erg enthousiast hoor :D
wel weer een slechte mededeling:
eergisteren komt erwin onze slaapkamer in:
stond die letterlijk helemaal blank!!!
op 3 plaatsen lekkage in 1 kamer!!!
nou, dat was even schrikken zeg.
balen als een stekker. gisteren gelijk verhuurder gebeld
(die nog steeds met zn kont in portugal zit)
hij heeft een mannetje laten komen, die het probleem nu hopelijk heeft opgelost.
nou, dat hopen we dan maar.
en ik kan niet wachten totdat ik lekker i neen heet bad kan gaan liggen whahahaha
(eerste wat ik doe, als we in t nieuwe huis wonen :p)

hey, en met jou gaat t zo te lezen ook al een heel stuk beter!
wat fijn om te lezen zeg!
en hoe is het met daniel?
heeft hij nou waterpokken?
of is t toch wat anders?

nou, ik ga snel verder met inpakken hier.

liefs, do

Terug
Bovenaan