effe dom vraagje :-)

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

Nu zou ik echt eens iets willen vragen,hoe plooien jullie de matrasovertrekjes op van het bedje?:)
Ik vind de grote van ons bed als zo vervelend maar dit lukt nu wel nog redelijk maar die hele kleintjes pff,kan ik dus helemaal niet deftig he en als het daar dan zo in men kast ligt word ik erg gwn gek van :)
Is wel een domme vraag maar mss dat iemand een trukje heeft of zo,laat het dan maar weten hoor.
Bedankt he
Liefs orchideke

hoi,

neem aan dat je nu aankleedkussenhoezen en de overtrekjes met elastiek in de randen bedoelt voor wiegje/bedje etc en dan het opvouwen hihi?!?!

Onze kraamhulp bij de jongste had een handig trucje dat ik nu nog gebruik voor het spul van de kids, maar hoe leg je dat makkelijk uit he... eh...

Als je hoes hebt dan leg je die met de goede kant naar beneden en vouw je hem dubbel, waarbij je de kant die je er in vouwt 'binnstebuiten' keert zodat de elastiek randen in elkaar gevouwen liggen... dan nog 2x dubbel en je hebt een heel net opgevouwen overtrekje!

Maar volgens mij is deze uitleg helemaal niet duidelijk  en heb je hier niks aan haha, sorry daarvoor

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan