Effe eeb vraagie!

A

Anoniem

Guest

hallowa iedereen,

Ik vroeg me even iets af...
Gebruiken jullie ook loopstoeltjes?
Wij hebben er toen 1 gekocht toen ik zwanger was...En daar kan ze nu eindelijk in...En het ziet er best grappig uit...want zo leert ze toch een beetje lopen..
Maar ik hoorde dat het niet zo goed was voor baby's omdat ze dan alleen op hun tenen gaan lopen ofzoiets..!?!
Ik merk wel dat ze dat wel doet...Is het aanteraden om het toch niet te gebruiken of zal het allemaal wel mee vallen?

Groetjes mama van Senna

Wij hebben er ook een voor tess, en haar broer heeft er ook ingezeten. Ik denk dat als ze er niet te lang achtr elkaar inzitten dat er dan niets kan gbeuren. Nick heeft ook prima leren lopen.

Ik zou zeggen lekker gebruiken.

Groetjes sandra

Paar minuutjes kan vast geen kwaad. Laat het alleen geen half uur duren. En ook gewoon stimuleren te stappen zonder dat ding.
Groetjes!!
Nelleke

Ik denk......dat het allemaal wel mee zal vallen....
Wij hebben het stoeltje gekregen van een kennisje. Haar zoontje heeft er uuuuuuuuuuren in gezeten en die loopt nu prima! Echt niet op zijn tenen hoor....
Ik denk wel dat je je kindje er niet te vaak en te lang in moet zetten, maar als ze het leuk vindt...waarom niet? Ik doe het ook en zelfs het cb zei dat het wel kon. We moesten alleen uitkijken voor ongelukken (zoals hete thee enz. Staat bij mij toch nooit binnen bereik van Stef) maar dat kan je zelf ook bedenken. Beetje overbodige opmerking vond ik...

Liefs Annet

kwestie van opletten... je ziet het toch snel genoeg als ze alleen de teentjes gebruiken, lijkt mij?
Ik geloof dat veel kindjes op de tenen lopen. Het is niet slecht voor de ontwikkeling maar wel moeilijker voor je evenwicht enzo. Vee plezier met lopen!!!

Haaaaai,
tja wij gebruiken het loopstoeltje ook,meestal na fles/eten een 15/20 min zodat eten zakt.Als ik haar op grond zet spuugt ze veel uit,door het vooroverbuigen enzo.En ja ze vind het geweldig in het ding....je hoort inderdaad dat niet goed ....af en toe weet ik het ook niet....ggggrrrrr....
gr gaby

Het is idd slecht voor het leren lopen maar dat betekent niet dat je het helemaal niet moet gebruiken. Lukas mag er ongeveer een kwartier per dag in en dan gaat hij nog niet eens elke dag. maar hij vind het zo leuk!

Thanx....Ja ik laat haar ook niet meer dan een kwartiertje erin zitten..
Hoewel ze het wel geweldig vind haha!
Dus totzoverre laat ik haar lekker wandelen in dat ding haha!

Terug
Bovenaan