Effe een vraagje tussendoor.

Onze kleine doet het super, slaapt overdag goed. 's avonds als wij naar bed gaan slaapt ze de laatste 2 nachten minder.
Ze kan dan een paniekhuiltje opzetten.
Ik hoorde haar maagje/darmen pruttelen.
Als we haar bij ons houden is het huilen snel over maar als we haar in haar bedje laten blijft ze huilen.
Overdag lijkt ze er geen last van te hebben.
Ze is zaterdag 2 weekjes oud.
Kan het haar darmpjes zijn?
Wat doen jullie eraan?

Alvast bedankt! ;)
Liefs
Mieka

kan goed de darmpjes zijn. Dan kan cinababy helpen (homeopatisch). Of de baby met de buik op jouw arm leggen met hoofdje op je handpalm en beentjes langs je armen laten bungelen. Dan een beetje schommelen. Succes!

kan goed de darmpjes zijn. Dan kan cinababy helpen (homeopatisch). Of de baby met de buik op jouw arm leggen met hoofdje op je handpalm en beentjes langs je armen laten bungelen. Dan een beetje schommelen. Succes!

Onze kleine meid heeft ook af en toe krampjes. De kraamhulp zegt dat dit heel normaal is de eerste paar weken. Bij Roosmarijn helpt het om haar lekker op onze buik te laten liggen en dan trekt ze lekker haar beentjes op en komt ze helemaal tot rust. Na de volgende voeding is het weer over en kan ze heerlijk slapen.
Het is meteen een heerlijk momentje met onze schat. Maar ja eigenlijk bestaat de hele dag uit heerlijke momentjes.

Liefs,

Bij onze vorige jongens gebruikten wij altijd cinababy en die staat nu ook al weet klaar voor gebruik.
Ik deed dan een druppie op de speen dan bleven ze daarna gelijk stil omdat ze een fopspeen hadden.
Wij hebben het vrij lang gebruik en eigelijk ook als stil maak middel als ze huilde

Ik heb de druppels gehaald enne het lijkt haar meer rust te geven.
Vraag tussendoor :
Klopt het dat wat ik eet ook invloed kan hebben op haar krampjes?
Volgens mijn moeder moet ik uitkijken met uien, kolen, paprika en prei.
Klopt dat en zijn er nog meer dingen die ik beter kan laten staan?

Ik hoor het graag ;)
Bedankt voor jullien tips.
x

Ik heb de druppels gehaald enne het lijkt haar meer rust te geven.
Vraag tussendoor :
Klopt het dat wat ik eet ook invloed kan hebben op haar krampjes?
Volgens mijn moeder moet ik uitkijken met uien, kolen, paprika en prei.
Klopt dat en zijn er nog meer dingen die ik beter kan laten staan?

Ik hoor het graag ;)
Bedankt voor jullien tips.
x

Terug
Bovenaan