Effe een vraagje van een mama uit het zwanger worden forum

Hoi allemaal,
Als eerste gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!
Wow! Een baby (of twee) in maart wat gaaf! Een mooie tijd om te bevallen, dan begint net het lekker weer!

Mijn vraag is:
hadden jullie al voor je NOD klachten waarvan je dacht mmm... dat is anders?

Ik heb pas 3-8 mijn NOD, en weet dat een lichaam je voor de gek kan houden, maar heb 17-7 mijn eisprong gehad en toen geklust en nu voel ik af en toe wat druk op mijn baarmoeder en blaas, opgezette buik, toeschietreflex. Ik weet het het klinkt raar! Herken dit niet van de andere keren dat ik gewoon ongesteld moest worden, maar het lijkt me nu nog zo vroeg om iets te voelen!!!
Gr. Bowi

Hoi, bij iedereen gaat het weer anders. Ik had ook vaak klachten en werd toch ongesteld.
Ik voelde het gewoon (niet lichamelijk, maar gevoel zeg maar)
Je kan 4 dagen voor je NOD een test doen, maar deze zou ik echt pas doen, als je bijna zeker bent dat je zwanger bent. Ze kosten best wel duur.
Helaas je moet toch echt wel even wachten.

De klachten die je aan geeft; het zou kunnen.

Heel veel sterkte en wie weet

yvonne

Hoi,

Dat was het gekke bij ij deze keer ik had helemaal nergens last van. Bij de eerste wel maar nu is het weer helemaal anders.

Succes met wachten!

En wie weet spreken we elkaar hier weer

Hoi,

Ik dacht elke maand iets anders in m'n lijf te voelen wat ik daarvoor niet had gevoel. Bij mij kwam het gewoon omdat ik er meer op ging letten.

Ben zeer benieuwd!

Heey meid,

Ik wist het ook. Niet bewust, maar een onbewust gevoel. Wel achteraf want vlak voor mn nod dacht ik nog, mijn lichaam houd me wel vaker voor de gek, maar toch wist ik diep van binnen dat ik niet ongi zou worden. Ik zou dus zeggen luister goed naar je diepe gevoel en pobeer toch te wachten tot na het weekend met testen.

Succes meid en hopelijk kom je er snel bij en gaat dit keer goed!!!

Liefs ciomama

hoi hoi

ik ben nu voor de 2e keer zwanger en wederom begonnen alle klachten 24 uur na bevruchting!

dus ja symptomen kan echt al zo vroeg.
5 weken symptomen en na de 5e week was de test positief (2 weken krijg je gratis)

maar 1 ding weet ik wel: als het zover is dan weet jij het echt wel, weg met alle twijfel en dan is het gewoon zover

succes

Nog een paar dagen wachten en dan ga ik testen en dan weet ik het zeker! Mijn gevoel zegt ja!!! Maar ik kan het natuurlijk mis hebben.
het lijkt wel of er al vanalles met mijn lijf aan de hand is. Zelfs mijn oudste dochter zei voor het eerst: he mama wat heb je een dikke buik!
Kan natuurlijk wel bij een derde zwangerschap... dus we wachten het nog effe af!

Sweetwica welke symptomen had jij al zo vroeg?

Terug
Bovenaan