Effe janken

Na een lekker badje, een heerlijke massage met bodylotion, het aankleden, was ons ventje helemaal tevreden. Ik til hem op, zo met zijn hoofdje tegen de plank tegen de commode! Hij was zelf niet onder de indruk en huilde niet. Ik naar beneden, hem aan zijn vader gegeven en eerst eens zitten janken. Vond het zo erg. Was niets te zien en hij lachtte gewoon naar me. Zegt manlief ook nog eens. Gelukkig dat jij het doet. Ik was bang dat ik dat voor het eerst zou doen! Lekkere troost is dat. Weet wel dat er meer van dat soort ongelukjes zullen komen maar schrok er toch hevig van.

Snap je helemaal! Ik heb het met de oudste ooit gehad....die rolde van het bed. Was niet snel genoeg om hem tegen te houden. Met hem was gelukkig niets aan de hand, maar met mij.............heb ook flink zitten janken!

Gr Ingrid

haha je bent niet de eerste hoor!!
ik heb ook al zoiets met alicia gehad.
ik tilde haar uit bed en deed der even boven mijn hoofd.
helemaal vergeten dat we een hanglamp hebben van winney the pooh.
en jaa hoor bonk zo tegen die lamp aan! ze gaf geen kik!
en maar lachen dat ze deed en maar lachen...
terwijl ik me kapot schrok!! maar achteraf denk ik dat het wel vaker zoiets kan gebeuren.

Ik heb mijn mobiele telefoon tegen het hoofdje van Caspar aan laten valen. Niets aan de hand, maar hij schrok wel heel erg en moest daar heel erg van huilen. En ik, ik voelde me heel erg slecht ...

zielig he maar meer voor jou hoor kleine had er genelast van. heb hier antonios hoofd ook tegen de leuning van de trap gebotst, hij moest helaas wel huilen zielig joh maar ja kan gebeuren

echt meid zoiets overkomt iedereen...en ik kan het weten met 4 kids...ooit kan je er een beetje om lachen. Maak je niet druk, die kleine is het allang vergeten....

ook hier al zo,n stom ongelukje gehad.
zou pascal zijn traantje wegvegen, draait ie net zijn hoofd. hup, mijn vinger in zijn oog.
toen moest ik ook mijn eigen tranen wegvegen, bah.

de kleine zelf is het nu al weer vergeten.
dat scheelt.

liefs
smooty

Terug
Bovenaan