Effe Klagen, want volgens mij ga ik NOOIT meer bevallen!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

vandaag ben ik een week over de uitgerekende datum heen en ik zit er doorheen. Ik merk dat ik nu echt helemaal niets meer kan hebben en helaas ook niet veel meer kan doen. Na vijf minuten staan val ik zowat om. Ik voel me net een tuimelaar. En dan al dat commentaar van iedereen: ben je nu nog niet bevallen; wanneer komt de kleine nou; enzovoort. Net alsof ik de bevalling tegen hou. De hele week word ik door iedereen gebeld, zoals familie. Mijn man neemt gelukkig meestal de telefoon op en als mensen vragen of er al wat is zegt hij: oh, was ik jou vergeten te bellen? Gelukkig snappen de meesten de hint nu wel. Ik ben ook zo onrustig als wat. Kan geen vijf minuten stil zitten, behalve lezen. Ik heb deze week al twee boeken gelezen van over de vierhonderd bladzijden. Sorry voor mijn geklaag, maar ik moest het echt even kwijt!!!

Groetjes van een eeuwig zwangere Marloes

vandaag alweer 41 weken!!!

haha, arme schat. En dan ook nog met dat benauwde weer buiten. Ik heb met je te doen. Moest erg lachen dat je man het zo fijn subtiel duidelijk maakt aan de nerveuze bellers.
Ik hoop voor je dat de poorten vanavond gewoon open gaan en dat je morgen mama bent van een gezonde wolk!!

succes met wachten

liefs,Annette

Ik begrijp dat het vreselijk is, dat had ik bij mijn eerste ook, die is uiteindelijk 12 dagen over tijd geboren.....

Wat ik nu achteraf wel weet (ik weet niet of jij al kinderne hebt). Geniet nog even van de rust, want als de kleine er eenmaal wel is, is die eerste tijd echt heel hectisch en  kun je niet eens een avondje rustig meer tv kijken!

Dus probeer nog even te genieten van de rust, voor zover dat kan en ik wens je heel veel succes met de bevalling en vooral een gezon dkind.

gr mama van MD

Hallo allemaal,

helaas vanacht nog niets gebeurd. Wij hebben al twee zoontjes van zeven en vier jaar en vooral de oudste zit er doorheen. Hij kan niet goed tegen spanningen en veranderingen. Wat wel fijn is is dat hij de hele tijd contact met me zoekt terwijl het normaal echt een pappa'skindje is. Hij heeft veel drift- en huilbuien. Nou ja, we zweten nog maar een dagje verder en blijven natuurlijk hopen dat er nu toch echt is wat gaat gebeuren.

Groetjes van Marloes

Lieve Marloes,

Onhoud goed: er is nog nooit een kind blijven zitten!!! Maar snap wel dat je nu graag wilt bevallen, hoor. Wie weet vandaag of morgen...
Spannend hoor. Sterkte met wachten en, als het dan eindelijk tóch  zover is, ook met de bevalling.

Groetjes, Daantje  

Ik leef echt met je mee meid (en ook met je familie )...

Ik hoop dta het snel gata gebeuren!

X Saskia
37.5 wk

hoi dames,

helaas nog steeds niets gebeurd. Maar dat iedereen met me meeleeft doet me goed. De kleine heeft het echt nog super naar zijn in in mijn buik. Morgen moet ik om 11 uur bij de gynaecoloog zijn. Ik ben benieuwd.

Groetjes van Marloes

41 weken en 2 dagen

Oooohw[nagelbijt, nagelbijt], je houdt het lekker spannend zo. Kun je je verloskundige niet vragen je te strippen? je kunt aangeven dat je er doorheen zit. Strippen is niet inleiden, maar gewoon een duwtje in de goede richting. Ik hoop dat gyn je morgen een einddatum kan geven.
we wachten in spanning op een "hoera-bevallen-berichtje"
xxx Annette

Terug
Bovenaan