Hier zit ik dan. Bijna 3 uur 's nachts met een kind dat vanaf 01.00 uur al wakker is. Ligt te jammeren in zijn bedje. Ben er al 2x naartoe geweest, heeft al wat gedronken. Omdat ie misschien last heeft van zijn tandjes en ook nog verkouden is, heeft ie al een paracetamol gehad en nóg slaapt ie niet! *zucht* En het is de zoveelste nacht. En zijn pa ligt lekker te snurken. Die hoort niks. Die is er even bij geweest toen hij net wakker werd. Wat is dit nou? Ik dacht dat Steyn zijn 13 maanden sprong al had gehad. Tijdje terug was ie overdag niet te handhaven en werd ie 's nachts ook wakker. Maar nu.... pffff... ik weet het gewoon niet meer. Ik kan er zelf in elk geval niet van slapen. En overdag ben ik niet te genieten van het slaaptekort. Manlief wilde afgelopen nacht wakker blijven, maar ik was al wakker en dan kan ik toch niet slapen. Maar hij wel, hoor. Drie tellen en toen sliep meneer al. Verder is het een topvent, hoor. Daar niet van. En het heeft ook geen zin om beiden wakker te zijn, maar toch..... Ik heb gewoon een beetje de balen nu. Hoop echt dat het een fase is bij Steyn, want ik ga dit niet lang volhouden zo.
Overdag merk ik het helemaal, dat slaaptekort. Bij het minste of geringste schiet ik uit mijn slof.
Is dit herkenbaar voor jullie? Dat uren lang wakker zijn van je kind, op de gekste tijden gedurende de nacht?
Over sprongen gesproken....
Wat konden jullie kindjes na de "beruchte" 13-maanden sprong?
Heb weleens gelezen dat je je kindje bij de sprong kunt helpen ermee.
Met zijn ontwikkeling. Maar eerlijk gezegd zou ik niet weten hoe.
Weet wel dat Steyn steeds vaker achter de babywalker wilt lopen, maar zelf lopen kan ie nog niet. Zou het dat zijn?
Als dit een sprong is, hoop ik maar dat ie snel gemaakt is dan. Anders duurt ie wel erg lang zo.
Zoals ik al zei, een tijdje terug dacht ik al dat Steyn de sprong had, maar dat is zeker al vier weken geleden!
Kan deze sprong zo lang duren?
x Mir.
Overdag merk ik het helemaal, dat slaaptekort. Bij het minste of geringste schiet ik uit mijn slof.
Is dit herkenbaar voor jullie? Dat uren lang wakker zijn van je kind, op de gekste tijden gedurende de nacht?
Over sprongen gesproken....
Wat konden jullie kindjes na de "beruchte" 13-maanden sprong?
Heb weleens gelezen dat je je kindje bij de sprong kunt helpen ermee.
Met zijn ontwikkeling. Maar eerlijk gezegd zou ik niet weten hoe.
Weet wel dat Steyn steeds vaker achter de babywalker wilt lopen, maar zelf lopen kan ie nog niet. Zou het dat zijn?
Als dit een sprong is, hoop ik maar dat ie snel gemaakt is dan. Anders duurt ie wel erg lang zo.
Zoals ik al zei, een tijdje terug dacht ik al dat Steyn de sprong had, maar dat is zeker al vier weken geleden!
Kan deze sprong zo lang duren?
x Mir.