effe klagen!!!

he meiden,

Ik kom eigenlijk gewoon tijd te kort om te reageren, heb t momenteel zo druk met mn twee meiden. Benthe kreeg 2 weken geleden de waterpokken en had daarbij ook buikgriep en doorkomende kiezen, dus was echt goed ziek. Diede en ik hadden die week ook buikgriep, dus mn moeder is 2dagen in huis geweest.
Nu zijn we twee weken verder en is Benthe weer ziek. Griep, verkouden en hoge koorts. Diede is gisteren naar het cb geweest (57cm en 5730gr) en heeft dus prikjes gehad. Gisteren verhoging gehad en sinds vandaag de waterpokken. Donderdag komt de prelogopediste smiddags (omdat ze zo slecht drinkt en veel knoeit) en smorgens moeten we naar de osteopaat. Ik kom dus gewoon handen te kort. Verder ben ik vandaag zelf weer naar de gynaecoloog geweest voor een uitstrijkje ( vanwege een afwijkend uitstrijkje en colposcopie voor mn 2e zwangerschap), dus dat worden weer 3 spannende weken!!!

Het wordt eigenlijk allemaal een beetje teveel nu, maar ja, we ploeteren maar door!! En het ergste is dat ik over drie weken weer aan de slag moet en dus nog weinig heb kunnen genieten de afgelopen weken!!

Groetjes een vermoeide Martine

O wat een rotsituatie... Fijn dat je moeder kon bijspringen. Misschien moet je toch maar even wat vaker een beroep op haar doen de komende weken? Hoeveel ga je weer aan het werk?
Ik ga volgende week vrijdag weer beginnen met werken en ben dan bijna een half jaar thuis geweest! Ik werk dan 1 dag en twee ochtenden, dus ik denk dat het goed te doen moet zijn.
Sterkte de komende weken, want er komt wel erg veel op je af zo te lezen.

Groetjes Babybelle

Hey Martine..
Het zit niet mee zeg!
Niet om eng te doen, maar waterpokken voor Diede net na de prik....vind je dat niet eng?
Bij ons op het CB worden de kids niet eens ingeent als er op het kdv waar ze heen gaan waterpokken heerst!
Dus dan hebben ze het nog niet zichtbaar zelf..Nu dat Benthe het al had....mocht ze wel worden geprikt?

Oh en jij zelf ook afwachten op je uitslag..Spannend idd.
Hoop maar dat alles snel in rustiger vaarwater komt..je hebt het wel verdiend zo langzaam aan!!
Gr Rina

Terug
Bovenaan