Effe Klagen!!

Hey Meiden,
Sorry maar ik moet even mijn hart luchten!
Ik ben nu 37w en 3dagen zwanger maar heb het
heeeelemaal gehad! Ik heb vanaf maandag al heel veel en soms ook erg pijnlijke harde buiken en helemaal snachts doe ik geen oog dicht!
Met Luna heb ik dit totaal niet gehad zou dat komen omdat het de 2e is? Ben vandaar ook erg moe en kan weinig hebben heb al met mijn vk gesproken en die kan me als enigste een slaaptabletje voor 1 nacht geven daar schiet ik ook niks mee op!
Als dit zo nog 3 weken door gaat kunnen ze me bij elkaar vegen!!
Sorry voor het geklaag maar moest het ff kwijt
allemaal vast een fijn weekend!!
Groetjes Samiera

Hai Samiera,

Jee.....die laatste loodjes toch ook af en toe! Hang on meid, je bent er bijna! Probeer als je man/vriend vrij is wat rust te pakken of is het misschien een optie om oma/opa/broer/zus oid te bellen zodat zij luna entertainen en jij even plat kunt?
Het valt ook allemaal niet mee zo'n 2e zwangerschap. Nu loopt er een actief peutertje rond en dat was toen met luna wel anders natuurlijk....
Succes!

liefs miranda

Hoi Samiera,

Erg herkenbaar hoor! In vond de zwangerschap van Tim ook veeeeel zwaarder dan die van Sven. Bij Sven had ik nauwelijks klachten, bij Tim had ik zo onderhand alles wat er op het lijstje staat aan kwaaltjes bij een zwangerschap: maagzuur, bekken, vermoeidheid en ga zo maar door.
Ik zat er ook aardig doorheen die laatste weken. Maar weet je: je kunt het! Let maar op, wij mama's hebben oerkrachten! Geloof in jezelf en in je lijf dan lukt het je echt!

Groetjes,
Maike

Klaag maar gerust hoor!! Ik vind deze zwangerschap ook echt superzwaar!

Ook ik heb opeens last van mijn bekken, slaap slecht etc etc. Vanavond zijn de kinderen bij opa en oma. Dan gaan mijn man en ik met vrienden uit eten, en hopelijk morgen even uitslapen.

Terug
Bovenaan