hoi!
Mag ik ook meekletsen?
Ik ben dus Mup, en zwanger van ons derde kindje, uitgeteld op 24 of 25 juli (denk ik...). We hebben een al een zoon en een dochter.
Ik heb 30 november een echo bij de gyn ivm met moeilijkheden in de vorige zwangerschappen. Ik ben dan precies 6 weken, ben erg benieuwd of er al iets te zien is.... ik lees nogal vaak dat toch later het hartje gaat kloppen.
Ik ben wel heel erg onzeker.... je hoort het zo vaak om je heen met alle miskramen en elende, maar ik probeer optimistisch ze zijn en lekker te genieten van dit prille geluk!
Hebben jullie ook al veel last van die kleine zwangerschapsdingen: elk half uur plassen, enorme pijnlijke borsten, erg opgezette buik, van die misselijkheidsvlagen, moe etc.... Tja, het hoort erbij en bij de eerste twee werd het met 8 weken pas echt spugen en vermoeiend....
Maar het is allemaal voor een goed doel, en dat heb ik er allemaal graag voor over hoor!
Nou, ik ga maar weer, gefeliciteerd voor alle dames met jullie zwangerschap en met de goed echo! Nu is er nog maar een minimale kans dat het mis gaat als eenmaal het hartje klopt!
Genietse van alles!
Liefs mup (5 weken en 4/5 dagen)