Effe lekker kletsen!

AAHHHHHHH, ik zit hier helemaal te trillen op m ´n stoel!
Heb de stoute schoenen aangetrokken en na 10-nen de verloskundige toch nog gebeld voor een afspraak! Ik wilde het eigenlijk pas donderdag doen, maar hield het niet meer!
Je kon eigenlijk maar tussen 9 en 10 bellen, en het was al 10 over 10.

Heerlijk! De afspraak voor de eerste echo is gemaakt! Woensdag 12 december, tien over 6. Heb ik wat om naar toe te leven...

Zo, moest ik effe kwijt hoor!

Groetjes Sientje

hoi sientje

ik probeer het nog maar een keer want ik had net iets geschreven maar het staat er niet op.
wat spannend he! ik heb vanmorgen ook de verloskundige gebeld en ik heb volgende week dinsdag om 11 uur een afspraak. zo leuk want het is dan ook zo echt ineens, WE ZIJN GEWOON ECHT ZWANGER!!!!
ik ben vanmorgen ook bij de gyn geweest om te kijken of hat hartje klopte ( ivm 2 miskramen hiervoor), en dat doet het super goed. ik ben nu 6w en 6d zwanger.
we zijn zo gelukkig!!! ookal blijft het spannend natuurlijk ik ben blij als het kerst is dan ben ik 12w, ik hoop dat ik me dan iets minder zorgen maak.
hoe voel jij je verder?

groetjes maria

Hee Maria,

Wat spannend zeg! Volgende week dinsdag al.
En wat fijn voor je dat je het hartje heb zien kloppen! Wat moet dat een heerlijjk gevoel zijn!

Wat vervelend  voor je  dat je hiervoor 2 miskramen hebt gehad.Bah, dat zijn geen leuke dingen. Hoe voel je je nu?

Ik voel me opzich wel goed. Soms vraag ik me af of het niet een beetje te goed is... Heb helemaal geen kwaaltjes!

Groetjes sientje

Hallo,

Ik had ook al eerder gereageerd maar mijn bericht was elke keer weer verdwenen...

Lijkt me gezellig om hier te kletsen, ik ben een mama van 28 met een zoontje van bijna een jaar. Ben nu ongeveer 5 weken weer in verwachting, volgens eigen berekening rond 20 juli uitgerekend!!
Heel spannend allemaal weer.

We zitten midden in een verhuizing naar frankrijk toe dus dat maakt het allemaal extra spannend.

Las dat jullie al afspraken hebben voor een echo en de vk. Ik denk dat ik ook maar ff langs de huisarts ga om te kijken of ik nog een echo kan krijgen voordat we vertrekken. Geef wel een prettiger gevoel.

Groetjes Fee

Ik heb me net ook aangemeld bij de VK. Ik heb op 13 december de termijn-echo (dan moet ik 8+2 zijn) en op 20 december zie ik de VK. Ze vroegen me ook of ik mee wilde doen met 'moeders voor moeders', ik heb gelijk ja gezegd want ik weet hoe sterk het verlangen kan zijn naar een kindje en urine verzamelen is zo gedaan.
Kijken jullie ook naar 'babyboom' op Nederland 1 elke donderdag? Ik leef helemaal met iedereen mee!

Marijke

Jeetje, allemaal ook al echo's. Ik zit eigenlijk te bedenken hoe ik een vroege echo kan krijgen, vind wachten tot 12 weken zoooooooo moeilijk. Maar ja, er is eigenlijk helemaal geen reden voor. Vroeger moesten mensen wachten met   het echt 'geloven' tot ze de kleine voelde bewegen en wij krijgen allemaal echo's te zien  en hartslagmeters te horen. Echt de maatschappij nu, eerst zien dan geloven.
Ik kan het eigenlijk nog niet echt geloven. Daan is pas 11 maanden en we wilden de kindjes graag dicht op elkaar dus dat gaat lukken zo, er zit dan 1 jaar en 7 maanden tussen. Maar omdat het bij Daan zo lang heeft geduurd (3 jaar) waren we er gewoon helemaal niet vanuit gegaan dat het nu al zo snel (na 5 menstruaties) raak zou zijn. Eigenlijk kan ik het nog helemaal niet geloven, het is dat er een uitermate duidelijk kruis op de test stond, ik een beetje misselijk ben en al een week een ongesteld gevoel heb.

Nou ja, maar even laten bezinken dit mooie nieuws.

Ik vind het leuk om weer lekker mee te mogen doen op het zwangerforum. Hartstikke gezellig.

hoi!

Mag ik ook meekletsen?
Ik ben dus Mup, en zwanger van ons derde kindje, uitgeteld op   24 of 25 juli (denk ik...). We hebben een al een  zoon en een dochter.
Ik heb 30 november een echo bij de gyn  ivm met moeilijkheden in de vorige zwangerschappen. Ik ben dan precies 6 weken, ben erg benieuwd of er al iets te zien is.... ik lees nogal vaak dat toch later het hartje gaat kloppen.

Ik ben wel heel erg onzeker.... je hoort het zo vaak om je heen met alle miskramen en elende, maar ik probeer optimistisch ze zijn en lekker te genieten van dit prille geluk!

Hebben jullie ook al veel last van die kleine zwangerschapsdingen: elk half uur plassen, enorme pijnlijke borsten, erg opgezette buik, van die misselijkheidsvlagen,  moe  etc.... Tja, het hoort erbij en bij de eerste twee werd het met 8 weken pas echt spugen en vermoeiend....
Maar het is allemaal voor een goed doel, en dat heb ik er allemaal graag voor over hoor!

Nou, ik ga maar weer, gefeliciteerd voor alle dames met jullie zwangerschap en met de goed echo! Nu is er nog maar een minimale kans dat het mis gaat als eenmaal het hartje klopt!

Genietse van alles!

Liefs mup (5 weken en 4/5 dagen)

Terug
Bovenaan