Effe me verhaal doen... doe wel heel stoer maar van binnen....!!!!

Hoi hoi,

Ik ben 23 en ben al 5 jaar samen met me vriend dus besloten we vorig jaar  juli met de pil te stoppen en het te gaan proberen...... ging snel begin september positieve test.... nou blij ben je dan maar na een paar weken nog voor de echo voelde ik gewoon dat het niet goed zat.... 1 okt. werd dat bevestigd dat het met +/- 6 weken gestopt was met groeien... helaas. Moest een week later terug komen om te kijken of ik niet minder  ver was.   Maar het was echt niet goed! Ben toen 17 okt. geholpen in het ziekenhuis. Die vertelde dat ik moest wachten op mijn   eerste menstruatie en daarna weer mochten gaan proberen.....zo gezegt zo gedaan.....   Nou  10 januari weer een positieve test in handen.... Dus weer waren we door het dollen heen je houd wel in je achterhoofd de ervaring van de vorige keer.... Maar toch ben je weer helemaal blij en opgelucht.... Moest  4 janaurie ongi worden maar dat gebeurde niet de testen bleven ook negatief. Maar dat weekend toch nog een test van een ander merk gehaald en jah hoor deze gaf duidelijk zwanger aan. De maandag erna gelijk de verloskundige gebeld.En een afspraak gemaakt voor  2 weken erna volgends mij de 28  februari.  Je leeft dan echt naar zo'n dag toe..... En daar zaten we zo. Effe een kort gesprek en toen werd er een echo gemaakt. Ze zagen 2 vruchtzakjes en een daarvan was bevrucht. We zagen in een hoekje wat bewegen  het was dan ook echt heeeeeel  iets niet echt een hartje.  bizar zij zelf kon het er niet  echt uit opmaken of dit een hartje was of iets anders. Ze zei kan zijn dat we een week te vroeg zijn. Dus week erop de 4de van februari. Weer terug en toen konden we dus helemaal niks meer vinden in het vruchtzakje. Wat een teleur stelling, omdat die week ervoor toch een beetje positief was. En nu was het echt helemaal negetief. Verdrietig naar huis gegaan.... Het ziekenhuis maar weer gebeld. Kon die vrijdag direct komen. Wel heel fijn. Daar op de echo was een vruchtje te zien van 5 weken. Kan je zien dat het ziekenhuis vele beteren apratuur hebben. Dus we waren 3 weken verder terwijl het niet meer leefde. Ben die zelfde dag weer geholpen. "wilde ik zelf"kunnen we weer verder anders blijven we weer hangen. Nu zijn we 2 weken verder. Maar het verdriet is nog zo groot.... We gaan er van uit dat 3 x scheepsrecht.... en hopen dat het dadelijk wel allemaal goed mag gaan....

Sorry voor het lange verhaal maar moest het effe kwijt. Sorry!!!

Groetjes Mariska

Hoi,

Ik vind het echt vreselijk wat je al hebt moeten meemaken. Ik heb het 1x meegemaakt maar 2x, daar wil ik echt niet aan denken. Ik begrijp dat je je heen en weer geslingerd voelde tussen allerlei gevoelens: zwanger, blij, ongreust, verdrietig, ... en dat allemaal op zo'n korte tijd. Niet verwonderlijk dat je er dan even onderdoor gaat!

ik wens je alvast veel succes met het verwerken van dit verlies en ik ben erzeker van dat 3x scheepsrecht is!

Mati

Terug
Bovenaan