effe neuzen

Dag dames,
Hoe is het ermee? Nog geen gerommel?
Wordt nu wel erg spannend zeker voor de dames die uitgeteld zijn in d eerste week van mei.
Nog geen indakingsween? Laat snel iets weten.

Indalings weeenen heb ik al gehad. De baby ligt nu al ruim een week diep in het bekken. Krijg nu wel steeds meer harde buiken en weeen. Dus hoop dat snel de vliezen breken....Mijn zoontje is met 39+2 geboren en dat is morgen... Hopelijk laat deze ook niet meer lang op zich wachten.

hoi
ik ben juni mama en was vandaag bij de vk en de baby was al ingedaald ben nu bijna 34 weken
maar bij mij mag het nog ff duren maar heb zelf het gevoel dat ik de tijd niet voldraag maar goed kan misgevoel zijn hih

succes voor nu al en hopen dat jullie babys er zo mogen zijn

groetjes kelly juni mama

Mijn derde meisje ligt al ruim 4 weken ingedaald,dus hopelijk duurt het niet lang meer.
Mijn twee andere meiden werden allebei voor de 39 weken geboren en dat is as vrijdag.Dus hier word het wel spannend.

Heb sinds twee dagen wel veel harde buiken en af en toe als ik ga liggen wat krampjes.Dus wie weet...

heb volgens mij nog niet echt voortekenen gehad, maar weet ook niet echt wat ik zou moeten voelen aangezien het de eerste is... Het enige wat ik goed voel is die kleine die graag beweegt en mij daar goed bij raakt:)

mijn kleintje zit ook al een 2 weken helemaal ingedaald, en ben vorige week zondag me slijmprop verloren en sindsdien steeds last van de voorweeen, dus ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren, ik ben 21 mei uitgerekend en het is me eerste maar de verloskundige denkt zelf dat ik de uitgerekende datum niet haal, maar dat onze kleine man eerder komt.

Terug
Bovenaan