effe ongeduldig....

Hoi meiden,

Hier even een berichtje van moi..ik begin mezelf er op te betrappen dat ik af en toe een beetje ongeduldig word bah..mijn bloed ligt bij het lab,,,de zwemmertjes van mijn vriend zijn ingeleverd en nu is het wachten tot 10 mei de volgende afspraak bij de gyn....ik weet het,,,,het is nog maar een weekje en dat gaat zo voorbij, maar in de tussentijd (3 weken) ligt het bij ons voor mij gevoel stil,,,natuurlijk klussen wij wel, maar waarschijnlijk heb ik geen of tenminste geen goede eisprong, dus de kans dat er eventueel deze cycles iets gebeurt is nihil...

Zit vandaag op dag 31 van mijn lange cycles en ben benieuwd hoelang ik deze x op mijn ongi moet wachten...

Als 10 mei blijkt dat mijn eisprong niet goed is krijg ik waarschijnlijk clomid!!

Dus even afwachten maar en hopen dat de uitslagen goed zijn...

Iedereen nog een fijn weekend!!!

Liefs moi xxxxx

Hoi Moi,

Kom ook even op dit forum kijken.Wist nog dat het voor jou ook erg spannend was, maar nu is het dan eindelijk MEI.
Hopelijk krijg je de tiende goed bericht, ik kom nog wel eens weer kijken hoe het gaat. (zal wel niet heel lang duren, ben n.l ook al aardig verslaafd aan het forum)
Nou meid, heel veel succes gewenst en ik duim voor je!
Groetjes Anita

Hoi Moi,

wachten duurt echt lang he? Vooral als je weet dat de uitslagen van belang zijn voor vervolgonderzoek of behandeling.
Ik moet donderdag 6 mei naar de gyn voor de laatste uitslag van mijn bloed. Ik ben er niet zo heel erg mee bezig, maar ook ik kijk erg uit naar deze dag en het kan me dan ook niet snel genoeg gaan.

Hou vol en laat je niet gek maken. Probeer wat afleiding te zoeken zodatje niet steeds aan deze datum hoeft te denken. Bij mij lukt dat redelijk doordat ik wat klusjes in en rond het huis aan het doen ben en van het mooie weer geniet door te wandelen en te fietsen.

Groetjes,
Bianca

Terug
Bovenaan