Effe op de stop

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje niet op het forum geweest en ik zal de komende tijd ook niet zo veel meer op dit forum te lezen zijn. We laten het hele gebeuren eventjes liggen. Ik ben nog met zo veel dingen in mijn hoofd bezig, dat het beter is dat ik eerst mezelf weer goed heb en dan pas ga denken aan kinderen. Vorig jaar heb ik zoveel meegemaakt. Het overlijden van een goede vriendin, mijn vader, de buurman (zelfmoord), mijn 'schoon'tante en mijn lievelingsoom waren aanleiding om flink aan te komen. Vanaf 2004 (toen mijn vader plotseling ernstig ziek werd) ben ik 20 kg aangekomen en dat allemaal door stress. Ik ben 1.63 meter en 106 kg. Dus dat is behoorlijk veel overgewicht. Ik was altijd van mening dat iemand anders en meer last van had dan ik. Maar nu krijg ik er zelf ook last van: lichamelijke klachten.
Nu ben ik via de ha doorverwezen naar het ziekenhuis om daar mee te doen aan een afvalprogramma. Dus heb ik samen met mijn man er maar eens overgehad om daar eerst voor te gaan en daarna kijken we nog wel verder. We willen heel graag kinderen, maar eerst is mijn gezondheid aan de beurt.
Ik hoop dat jullie zo een beetje meer duidelijkheid hebben over onze stand van zaken. natuurlijk zal ik af en toe nog wel effe meelezen op het forum. Maar niet zo vaak meer als in het begin.
Ik wens iedereen veel succes met het zwanger worden en hopelijk ben ik volgend jaar aan de beurt.

Groetjes Andrea (26)

heel veel sterkte meid...

wat een nare periode in je leven om dat zo te horen zeg!!!

ik hoop dat het je snel lukt om af te vallen en dat je daarna trots op je zelf bent!!

kop op he!!!

liefs cenn

Hoi Andrea,

Wat knap dat je die beslissing hebt genomen. Dat zal heel moeilijk zijn, want als je je eenmaal hebt voorgenomen om er voor te gaan, wil je het ook zo snel mogelijk natuurlijk.
Maar ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen en wil je heel veel succes wensen met het verwerken van je verdriet en met afvallen!

Ik hoop dat over een poosje de zon weer voor je mag schijnen!

Liefs Janu

Hoi Andrea,

Heel verstandig van je Andrea want je lichaam krijgt gedurende een zwangerschap genoeg te voortduren hoor! Ik heb zelf al 2 zoontjes en een normaal gewicht, zelfs dat heeft al een enorme impact gehad op mijn lichaam.

1 voordeel... je bent nog jong en je kunt nou eenmaal niet alles tegelijk. En je moet zuinig zijn op jezelf dus:

Take care!

Het komt vanzelf allemaal goed....

Heitje

Bedankt voor jullie lieve berichtjes en ik zal hard werken om zo snel mogelijk weer terug te komen op dit forum met het nieuws dat ik ben afgevallen en dat we er voor gaan.

Veel succes en tot gauw.

Groetjes Andrea

Terug
Bovenaan