Effe paniek

Hoi allemaal,

Hoe gaat het met jullie?
Ik heb een heftige week achter de rug!
Donderdagochtend ging ik naar het toilet en zag met afvegen wat bloed.
Niet veel of zo maar toch gelijk mijn verloskundige gebeld want de vorige keer ging het ook mis in week 8.
Echo gehad gelukkig klopte het hartje goed en was mijn babypupke ook goed gegroeid.
Helemaal gerust ben ik nog niet want de vorige keer was het ook een aantal dagen na het eerste bloedverlies mis.
Nu heb ik maandag gelukkig weer een echo maar wat zal ik blij zijn als het 9 februari is en we de nekplooimeting krijgen!
Nog een miskraam is ook voor mij nu echt teveel!
Ik blijf maar goede moed houden ook al ben ik onzeker.......

Liefs Pupke

Pupke,

Wat een schrik! Ik hoop dat het hierbij blijft, dat het gewoon een adertje was en dat je maandag weer een goede echo hebt. Ik denk aan je, sterkte meis!

Liefs Lientje

Dankjewel Lientje lief dat je eraan denkt.
Vanavond om 20.00 weet ik weer wat meer.
Ben ik weer even gerustgesteld.
Hoe gaat het met jou?
Ik hoop zo dat jij ook snel goed nieuws hebt.
Hoelang zijn jullie al bezig om een kindje te krijgen?
Ik had bij Maaslandziekenhuis Rotterdam gelezen als je al langer een kindje probeert te krijgen tot je evt. medische hulp kan krijgen om het proces wat te versnellen.Ook al kun je wel zwanger raken op de gewone manier.Weet niet of dit iets is voor jullie maar dacht meld het toch even.
Ik weet hoeveel verdriet het doet en zeker als je elke maand teleurgesteld wordt.
Je bent gewoon een supermeid die een wolk van een kindje dubbeldwars verdient!

Liefs Pupke

Hoi Lientje en Moekje,

Alles was prima!
Mijn babypupke bewoog er vrolijk op los en het hartje klopte regelmatig.hiep hoi!
Mag nog een echo voor 9 februari (nekplooimeting)
Dat is wel fijn.
Hoe gaat het met jullie?
LIefs Pupke

Terug
Bovenaan