A
Anoniem
Guest
Zo ik heb effe rust, man de deur uit, kind in bed ! Even tijd om alle berichten op mijn gemak even door te lezen. Iedereen die zwanger is en waar ik niet persoonlijk een berichtje heb geplaats VAN HARTE GEFELICITEERD ! Vanmorgen ben ik naar de huisarts geweest omdat ik allemaal rode vlekjes had en bang was voor een kinderziekte gezien het feit dat er een kansje is dat ik zwanger ben. Gelukkig bleek het onschuldig warmte uitslag te zijn. Tevens heb ik gelijk mijn bloeddruk laten meten. Ben namelijk bekend met hoge bloeddruk (de onderdruk met name) en heb daar ook medicijnen voor. Bij mijn vorige zwangerschap moest ik stoppen met die medicijnen en toen bleek dat tijdens die hele zwangerschap mijn bloeddruk nog nooit zo goed was geweest. Dus nu ben ik ook (alvast) gestopt met de medicijnen, misschien dom maar goed, de assistente ging dus mijn bloeddruk meten en wat bleek ???? Mijn onderdruk was maar 85 ! Dat terwijl ik zenuwachtig was. Verder zit mijn haar voor geen meter, af en toe pijnscheuten in mijn borsten, raar gevoel in mijn buik, dorst, jeuk aan mijn benen. Allemaal kwalen die ik bij mijn eerste zwangerschap ook had. Ik hoop dat mijn lichaam geen gekke geintjes met me zit uit te halen. 6 juni zou mijn NOD zijn. Duim alsjeblieft voor me ? Zou een teleurstelling zijn als het niet zo blijkt te zijn .
Nou heel verhaal, maar ik had nu even tijd hahaha.
Irma.
Nou heel verhaal, maar ik had nu even tijd hahaha.
Irma.