effe spuie

Hallo allemaal,

Nou de kerstdagen zijn gelukkig voorbij. Normaal ben ik een echte kerstofiel, maar dit jaar niet zulke leuke feestdagen gehad.
Op 25 dec kreeg ik te horen dat mijn parttime baan van 2.5 dag naar 1 dag in de week gaat.
En op 2e kerstdag vonden wij ons konijn peutertje in het hok, overleden. En nu was ons andere konijn hier erg verdrietig over. Daarom hebben wij vanavond een nieuw mannetje uit het asiel gehaald. Nero. Het klikte direct vrij goed tussen die 2. Nu dus nog afwachten hoe het thuis tussen die twee gaat. Het is een ex-mannetje, want Sanne, ons andere konijn, is een vrouwtje en wij willen liever geen jonkies bij de konijnen.

Ook hebben we 3 weken geleden een ongeluk gehad en was onze auto total los, dus moesten we hals over kop ook nog eens een nieuwe auto kopen. mijn man heeft hem nodig voor zijn werk.

Al met al hebben we dus behoorlijk wat pech gehad de laatste tijd. Ik hoop dat we nu een betere tijd tegemoet gaan.
Inclusief dat onze grootste wens in vervulling gaat natuurlijk!

Moest dit alles even van me afschrijven.

Groetjes Naatje

Lieve Naatje,

Veel pech de laatste tijd dus...valt ook allemaal niet mee,en even lekker spuien lucht iniedergeval op.
Ik hoop dat 2005 voor jullie een mooi jaar gaat worden,net als hopelijk voor ons allemaal.
Liefs Esther

Terug
Bovenaan