A
Anoniem
Guest
hoi meiden,even mn verhaal doen..
had via marktplaats een buggy incl fietsdrager gezien...
nou zou ik vandaag erheen gaan en stond netjes op de afgesproken tijd op de stoep..
wat denk je ...nobody at home..sta ik daar in de stromende regen!!
mn dochtertje was mee maar die zat nog effe in de auto,dacht bel eerst maar eens an.
het nr wat ik had was ook ineens niet meer te bereiken!!
dus ik t hele end maar weer terug geredengelukkig ging ons meiske slapen..
bij thuis komst zie ik dat de advertentie er op nieuw is opgezet met ineens een ander nr.
en effe later is de hele advertentie pleitte!!
ik heb vandaag steeds op beide nrs gebeld maar geen gehoor..maar kreeg wel straks wel een sms van wie u ook bent,niet meer bellen..
tuurlijk als de buggy inmiddels verkocht is ala''(nog nie netjes maar oke)maar ik vindt t totaal geen styl om als je afspreekt er ten 1e niet te zijn en ten 2e niet effe bericht doet dat het allemaal niet doorgaat!!!
misschien ben ik heel ouderwets hierin maar ik vindt afspraak is afspraak!
ach laat er dr buggy in de #$##*&@#$ stoppen!!
zo moest dit effe kwijt...dat lucht opgroetjes
had via marktplaats een buggy incl fietsdrager gezien...
nou zou ik vandaag erheen gaan en stond netjes op de afgesproken tijd op de stoep..
wat denk je ...nobody at home..sta ik daar in de stromende regen!!
mn dochtertje was mee maar die zat nog effe in de auto,dacht bel eerst maar eens an.
het nr wat ik had was ook ineens niet meer te bereiken!!
dus ik t hele end maar weer terug geredengelukkig ging ons meiske slapen..
bij thuis komst zie ik dat de advertentie er op nieuw is opgezet met ineens een ander nr.
en effe later is de hele advertentie pleitte!!
ik heb vandaag steeds op beide nrs gebeld maar geen gehoor..maar kreeg wel straks wel een sms van wie u ook bent,niet meer bellen..
tuurlijk als de buggy inmiddels verkocht is ala''(nog nie netjes maar oke)maar ik vindt t totaal geen styl om als je afspreekt er ten 1e niet te zijn en ten 2e niet effe bericht doet dat het allemaal niet doorgaat!!!
misschien ben ik heel ouderwets hierin maar ik vindt afspraak is afspraak!
ach laat er dr buggy in de #$##*&@#$ stoppen!!
zo moest dit effe kwijt...dat lucht opgroetjes