effe stoom afblazen!!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,even mn verhaal doen..

had via marktplaats een buggy incl fietsdrager gezien...
nou zou ik vandaag   erheen gaan en stond netjes op de afgesproken tijd op de stoep..

wat denk je ...nobody at home..sta ik daar in de stromende regen!!
mn dochtertje was mee maar die zat nog effe in de auto,dacht bel eerst maar eens an.
het nr wat ik had was ook ineens niet meer te bereiken!!
dus ik t hele end maar weer terug geredengelukkig ging ons meiske slapen..

bij thuis komst zie ik dat de advertentie er op nieuw is opgezet met ineens een ander nr.
en effe later is de hele advertentie pleitte!!
ik heb vandaag steeds op beide nrs gebeld maar geen gehoor..maar kreeg wel straks wel een sms van wie u ook bent,niet meer bellen..

tuurlijk als de buggy inmiddels verkocht is ala''(nog nie netjes maar oke)maar ik vindt t totaal geen styl om als je afspreekt er ten 1e niet te zijn en ten 2e niet effe bericht doet dat het allemaal niet doorgaat!!!

misschien ben ik heel ouderwets hierin maar ik vindt afspraak is afspraak!

ach laat er dr buggy in de #$##*&@#$ stoppen!!

zo moest dit effe kwijt...dat lucht opgroetjes

hoi
groot gelijk dat je kwaad bent,je rijd het hele eind er heen en dan is er niemand.bah dat zijn geen afspraken.vreemd dat er bij  de advertentie ineens een ander nr staat.ben ook op zoek naar een buggydrager,had al iemand een email gestuurd met een vraag,ook nog geen antwoord.nou ja dat komt wel,dat van jou vind ik vreemder.gelijk heb je om effe stoom af te blazen!!!

gr petra

Hey meid,

Dat is inderdaad balen. Ik zou marktplaats zelf wel even op de hoogte stellen, als ze zoiets vaker doen dan mogen ze in ieder geval geen advertenties meer plaatsen. Het helpt jou niet meer maar misschien een volgende wel.
Als je op ebay iets koopt is het bindend, dus misschien beter daar kijken.
Groetjes Lynn en Hidde 18-07-07

Nou idd wat een k#@%*streek! Zou ik ook boos van worden. Gelukkig heb ik deze ervaring zelf niet en ik koop ook regelmatig iets op marktplaats. Ik vind ook afspraak is afspraak maar helaas denkt niet iedereen daar dus zo over, jammer.

Groetjes van Sonja

Wat een rotstreek!!!
Ik verkoop ook wel eens iets via marktplaats, maar dan zeg ik altijd verkocht is verkocht. Komt iemand niet opdagen dan mag iemand anders het kopen.
Ik heb eens gehad dat iemand het zo graag wilde kopen dat hij meer bood. Natuurlijk verleidelijk hoor, maar ik had het al verkocht. Die gene die overbood vond het heel erg raar dat ik niet op zijn aanbod inging.... maar ja verkocht is verkocht.

Het scheelde trouwens wel 100 euro...was een motor

jammer dat niet iedereen er zo over denkt.

irritant is dat he, wij hebben ook eens een heel eind voor een babyfoon gereden hadden ze hem ook al verkocht. Mail of bel dan even!!

Ik heb trouwens nog een buggydrager liggen in de garage dus al iemand hem wil hebben (woon in zoetermeer). Ik vervoer geen buggy meer op de fiets want werd er helemaal agressief van  .

groetjes chimene

Wat een raar verhaal!
Volgens mij klopt er iets niet. ( ik heb daar een neus voor).
Want a. waarom zijn ze niet op de afgesproken tijd thuis?
              b.   waarom wordt de advertentie er wel opnieuw opgezet?
              c.   waarom ineens onder een ander nummer?
               d.    waarom wordt er dan niet opgenomen?
               e.   waarom wordt met dezelfde gang de adv. weer verwijderd?
               f.     waarom sturen ze jou een sms van niet meer bellen????

Klopt niet...

Absoluut marktplaats op de hoogte brengen! Dit soort types wil je niet op marktplaats tegenkomen.

Terug
Bovenaan