effe ter info over nod lijst

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi

ik verwerk alle reacties in de nieuwe lijst. Sorry als er fouten in zitten, maar ik kan ook niet alles volgen.

Dus Flower niet verontwaardigd zijn als je ineens van de lijst af bent. De lijst waarvan ik te werk ben gegaan, stond je op 24 maart voor ronde 15. Deze lijst heeft Kaa of Waterman nog gemaakt. En ik kan dan niet gaan uittellen wanneer jij je nieuwe nod hebt. Dus dit zul je dan toch als je op de lijst wilt effe moeten doorgeven.

a.s maandag maak ik denk ik de nieuwe lijst.
totdan kunnen alle wijzigingen hier vermeld, of bij de oude nod lijst.

Groetjes Doortje

He Doortje.....

Ik ben niet boos of zo hoor......en je hoeft ook niet voor mensen door te tellen, want je weet ook niet wanneer mensen ongesteld zijn geworden. Maar ik vind t zo grappig dat er boven aan de lijst staat: Overtijd: en dan namen van mensen die overtijd zijn........

Dus ik denk dat t slimmer is om mensen even op de lijst te laten staan, tot dat ze reactie hebben gegeven. De oude garde staat er bijna niet meer op namelijk.....en dat vind ik jammer......
Maar goed.....

Tis dus: Flower (26), NOD 19 april, ronde 16.

Doeggggg Flower

Hoi Flower

Ik zelf ga niet na wie er overtijd is. De mensen die op de lijst staan hebben dit zelf doorgegeven, of zijn regelmatig te vinden op dit forum.
Ik snap wel dat je het jammer vind dat de oude lijst weg is. Maar als ik dat allemaal erbij moest typen, zou het betekennen dat ik terug moet (oude lijst Kaa) naar 10 maart.
En aangezien ik van de meeste mensen niets gehoord heb, zijn ze of niet meer geintreseerd, of nog niet ongi. Maar ja dat kan ik niet na gaan.
Dus als ze op de lijst willen moeten ze dit toch echt effe laten weten. Ik ben nu al ruim een maand op dit forum, en een heleboel namen die op de oude lijst staan, heb ik niet meer gezien. Het kan er ook mee te maken hebben dat mensen niet meer hebben ingelogt bij het nieuwe forum.

In ieder geval heel veel suc6
Groetjes Doortje

Dag doortje..

Ik zou graag op de lijst willen. Ik geloof dat ik moet doorgeven wanneer ik weer ongi moet worden he? Dat is 27 april en dat is mijn tweede ronde.

liefs jip

Hey Doortje

Fijn dat ik ook op de NOD lijst sta.
Ik zag dat je niet alle info van mij had en dus ook niet kon invullen.
Ik begin met mijn 3e ronde.

Liefs Sandra

He Doortje,
Wou bij deze even laten weten dat ik het hartstikke goed van je vindt dat je deze lijst zo vaak bijhoudt.
Dus bij deze.

En ik hoop dat je zelf er ook heel snel op mag!
Liefs,
Inge

Hoi Doortje,

Ben nog niet zolang op het forum, maar vind het ook super dat je de lijst bij wilt houden. En maar hopen dat je er snel zelf op kunt en er ook maar weer snel van mag verdwijnen naar een maandforum .

Groetjes,
Marije

Ik ben wéér ongi geworden dus mijn nieuwe NOD is

Biaggi, (25 bij mijn volgende NOD) NOD 1 mei, ronde 13

Bedankt Doortje !!

Groetjes Biaggi

Terug
Bovenaan