effe update

Grrrr door de verhuizing heb ik nog steeds geen internet. Dus even snel bij mijn moeder een update maken. Inmiddels getrouwd, verhuisd en op huwelijksreis geweest. Heerlijk genoten. Manlief wilde kijken of hij de baby kon horen. Hij kreeg een flinke schop in zijn gezicht. Hihihihii. Mijn 20-weken echo is helaas verzet naar volgende week. Nog een week langer wachten voordat ik weet wat het wordt. Wel een heel lief kadootje van mijn vriendinnen gehad. Mag 2x een 3d echo laten maken. Vliegen vond de kleine echt niet leuk. Heftig protest in de buik. Maar voel hem echt heel goed. Heerlijk. Gewicht wil nog steeds niet komen. (ben inmiddels 6 kilo lichter dan toen ik zwanger werd) Mijn kleding zit nog prima. Nog maar even wachten met positiekleding. Vandaag voor het eerst spullen gekocht. Luiers en een maxi-cosi. Morgen gaan we voor de kinderwagen. Ik hoop weer snel mee te kunnen komen kletsen.

Groetjes Supertje

Hey,
Nou een hoop gebeurd bij jou!!
Gefeliciteerd met je huwelijk!! Waar zijn jullie naartoe geweest?
Hoe bevalt het nieuwe huis? buiten dat je geen internet hebt dan!!?
Jammer dat je echo verzet is, dat is wel balen, je kijkt er natuurlijk toch naar uit!
leuk kado van je vriendinnen, orgineel ook!!
En dat buikje komt wel hoor, bij mij kwam dat bij de eerste ook pas na 4.5 - 5mnd, nu wordt je kindje echt te groot, dus zal je buik snel genoeg gaan groeien!
Nou hopelijk kun je idd snel weer meekletsen.
Liefs MJ

Fijn dat alles redelijk lekker loopt zeg! Alleen balen van dat internet...! Leuk he om te shoppen...vooral voor een kinderwagen.
Ik heb bij beide een andere gehad (wel 2dehands) en wil nu eigenlijk wel weer een andere!

Terug
Bovenaan