Ik ben toch zo'n stomme doos! Ik werk sinds een paar weken in groep 4 op dinsdag en woensdag voor zwangerschapsvervaning. En ik doe echt mijn ontzettend stinkende best om het zo maar te noemen..Maar elke keer lijk ik wel weer wat vergeten te zijn of fout te doen. Soms kleine dingen en soms ook grote dingen net als vandaag...Ik doe het echt niet expres maar dan voel ik me zoooo dom. En ik heb al niet zoveel zelfvertrouwen. Mijn collega moet me ech een ....vinden. Helemaal vandaag. We hadden de uitslag van een onderzoek....dat wist..wilde ik graag bij zijn..Maar ik wist niet precies hoe laat. Op mijn oude school was het altijd in het lokaal van de desbetreffende leerkracht en dat ben ik dus gewend en ik dacht, die komen wel...
Om 1 uur kwam mijn collega, ; joh, ik heb je gemist..' Met van die ' ogen' aaaarchh.
Het was totaal niet mijn bedoeling het te vergeten, maar toch, stom van me!
Maar aan de andere kant kunnen ze me toch wel effe halen toch? Maar goed. Ik voel me echt ontzettend rot, dit alweer die zoveelste..
Bedankt voor lezen, moest het even van me afschrijven!
Groetjes Hanneke
Om 1 uur kwam mijn collega, ; joh, ik heb je gemist..' Met van die ' ogen' aaaarchh.
Het was totaal niet mijn bedoeling het te vergeten, maar toch, stom van me!
Maar aan de andere kant kunnen ze me toch wel effe halen toch? Maar goed. Ik voel me echt ontzettend rot, dit alweer die zoveelste..
Bedankt voor lezen, moest het even van me afschrijven!
Groetjes Hanneke