Effe verhaaltje kwijt

Hallo allemaal,

Ik schrijf hier bijna nooit op, alleen toen ik vorig jaar mijn 2 mk kreeg. Maar lees wel regelmatig jullie verhalen. Wilde nou ook mijn verhaal even kwijt.
Ik sept en nov 05 een mk gehad. Was na 2 jaar eindelijk een keer zwanger.
Dat was dus echt niet leuk, maar dat weten jullie ook wel hoe dat voelt.
We zijn nu bijna een half jaar verder na de laatste mk en wil nu toch echt weer zwanger worden. Wil zo graag dat gevoel weer terug van de blijdschap die ik voelde toen ik de eerste keer wist dat we zwanger waren. Maar ik denk niet dat ik dat gevoel nog een keer krijg, omdat ik ook bij een derde zwangerschap toch weer bang ben denk ik voor een mk. Weet dat ik dat niet moet doen, maar die angst zit er toch.
Ook nu de uittel datum van de 1e zw in zicht komt denk ik er vaak aan. Hadden jullie dat ook? Ik zou eigenlijk 12 mei uitgeteld zijn, maar nu is er niks om naar uit te kijken.
Het gaat al wel stukken beter met me, heb echt in een zwart gat gezeten. Maar nu kan ik het wel weer positief zien en erop vertrouwen dat het toch nog een keer gaat gebeuren voor ons. Inderdaad om je heen wordt iedereen zwanger, gewild en ongewild en vooral die ongewilde raken me het meest.
Ik hoop dat het toch nog ons   en jullie jaar gaat worden, voor degene die nog niet zwanger zijn geworden inmiddels. Ook voor degene die voor een tweede of derde gaan natuurlijk. Want er wordt dan vaak gezegd "ja maar ja hebt er toch al 1?"Dat is ook zo'n domme opmerking van mensen. Net alsof het dan niet erg is als je een mk krijgt.

Nou meiden ik wens iedereen heeel veeel sterkte, geduld, positiviteit toe.

Liefs Natasja

Hoi hoi, ik snap wat jij bedoelt...ik ben het vertrouwen nu al kwijt, na 1 miskraam..
Wat een leuke termijn echo had moeten worden werd een complete ramp!
Waarschijnlijk waren het er ook nog twee....
En jij hebt dit al twee keer meegemaakt...dat is niet niks.
Maar goed, we moeten altijd moed houden en maar hopen dat het echt nog wel goed komt..Ik hoop dat deze donderdag voor mij snel voorbij gaat (curettage) en dan gaan we weer tellen hopen en wachten...
(oeps, nu gaat het verhaaltje weer over mij terwijl het jou stukje is....)
Ik wil jou veel succes wensen met het klussen..(wat hoort dat eigenlijk raar..!?)
En houd ons op de hoogte! Doei,

Alida

Hoi Natasha,
Heel herkenbaar wat je allemaal schrijft.. Vooral dat iedereen om je heen zwanger word. En zeker de mensen die ongewild zwanger worden..
Allebei mijn  schoonzusjes zijn (gewild) na een miskraam weer zwanger worden en mijn gevoel van " ik wil ook" wordt alleen maar sterker. Natuurlijk gun ik het ze!!
En dan mensen zeggen " je hebt er al 1" vind ik zo erg. De wens is toch bij iedereen even groot?!
Ikzelf heb een mk gehad tijdens mijn eerste zwangerschap na bijna 13 weken. Als je denk dat het niet meer foutgaat.... gebeurt het toch..
Maar goed, ik ben weer 1 keer ongi geworden en dit weekend heb ik denk ik mijn nod. ( heb een onregelmatige cyclus) Dus het wordt weer spannend.
Ik wi jou ook  veel succes wensen!
Liefs Janneke

Hee Natas!

Een oude bekende van vorig jaar! Tja, wij zitten nu in de fase dat de
voormalige uitreken-data eraan zitten te komen... Een vriendin die op
dezelfde dag was uitgerekend als ik vorig jaar, heeft nu een zoontje.
Welliswaar iets te vroeg geboren, maar toch wel een raar gevoel.

Waar ik zo bang voor was, overkomt jou nu, zo lijkt het. Het leek me
echt heel moeilijk om die datum voorbij te zien komen zonder opnieuw
zwanger te zijn. Ik heb geluk, ik kan me nu idd op een ander wonder
richten. Ik hoop zo voor je dat jij dat toch ook mee mag maken! Ik zal
je wat 'positive fibes' sturen, goed? Komt íe!!!!!

Hang on!!

Liefs, Sisi.

Terug
Bovenaan