Effe voorstellen en dilemma voorleggen...

A

Anoniem

Guest

Hoi allemaal,

Ik heb hier een tijdje geleden al eens op het forum gezeten onder een andere naam maar ben toen weer verdwenen omdat we onze kinderwens op een iets langere baan hadde geschoven...Ben 26 jaar en heb dus nog geen kindjes.
Maarrrrr....de wens begint weer op te spelen! haha.
We willen allebei erg graag en om eerlijk te zijn, ik kan niet wachten! Heb zo'n zin in een kleintje van ons tweetjes..Heerlijk lijkt het me.
Maar toch blijft er een beetje twijfel...
Ik heb gestudeerd en werk sinds een jaar of drie fulltime. Heb best een aardige baan maar het is niet helemaal wat ik wil! Daar zit dus ook het probleem...
Ga ik iets anders zoeken en neem ik de onzekerheid die daarmee samengaat voor lief, zoals tijdelijke contracten, minder kans op part-time werken etc..
Of gaan we in april lekker voor ons eerste kindje en blijf ik zitten waar ik zit, met een vast salaris, zekerheid, goede kans op part- time functie etc....
Ik vind het zóóóóóóó moeilijk.
Mijn vriend en ik willen allebei absoluut heel graag er voor gaan maar ja....dit zit toch steeds in mijn hoofd. Qua gevoel ben ik dus helemaal klaar voor een kindje maar qua verstand......tsja.....
Wie heeft hier ervaring mee? En wie heeft uiteindelijk de knoop doorgehakt?
Ben nieuwsgierig!
Jullie allemaal veel succes met zwanger worden en misschien....kan ik in april met jullie meekletsen (als jullie dan niet allemaal al lang en breed zwanger zijn..hihi...tis te hopen!)

Liefs,
Schatteboutje

hoi schatteboutje,

als eerste welkom hier.
Ik ben DiSilva en sinds april zijn we bezig voor ons eerste wondertje  en sinds  anderhalf jaar getrouwd.
Ik kan het me zekers wel indenken dat je soms twijfelt.
Ik zei altijd  dat ik geen kinderen wilde omdat het niet in mijn leven paste. Ik had een goede  baan en ben altijd onderweg en druk druk druk en zit veel in het buitenland. Toen ontmoette ik mijn man...en die had dezelfde levenstijl als mij, geen tijd voor ooit kinderen dus.
En opeens.... ik weet niet hoe of  wat maar lagen we te keuvelen en begonnen over kinderen te kletsen en we voelde alle twee dat het tijd werd voor ons.  En het voelde zo goed !! Heel stom want eerst dachten we er niet aan en sinds dat moment.. het is een hele grote stap in je leven maar o zo geweldig!!

Wat ik zei, we zijn sinds april druk doende met onze eerste maar we moeten er (als het zo mag wezen dat we een kleine krijgen) er veel voor laten en ons leven anders gaan leiden.
En dan "twijfel" je inderdaad soms omdat het zo een grote omslag in je leven is die het voorgoed verandert. Maar daar praten we veel onder met elkaar.
Maar we willen niets liever dan ons leven omgooien voor een prachtig wonder van elkaar!!

Schattebout, praat erover met jou man/vriend en denk niet aan wat je moet laten maar aan wat je krijgt!! En dat is toch het mooie van de wereld !!

Suc6 meid

liefs
disilva

Hoi di Silva!

Bedankt voor je snelle reactie! Dat heb je mooi verwoord....een kindje is absoluut een verrijking en inderdaad...misschien moet ik me minder bezig houden met werk...Een kindje van ons tweetjes is veel mooier dan een baan.
We willen het allebei erg graag! We hebben een hele leuke relatie met zijn tweetjes en zijn na 7 jaar echt nog steeds superhappy maar we merken allebei dat nu er een eigen huis, een auto en financiele zekerheid is we klaar zijn voor een volgende stap!

Ik denk dat we er idd voor moeten gaan al vind ik het wel eng...
Maaaaarrrr, je hebt gelijk; het is een wondertje, een kindje krijgen en misschien moeten we dat wondertje maar laten gebeuren...Niets mooiers dan wonderen toch?

Ik hoop dat jullie wens ook snel in vervulling mag gaan!

Veel liefs,
Schatteboutje

hoi Schatteboutje,

ik hoop ook voor jullie dat die wens in vervulling gaat

liefs
disilva

Terug
Bovenaan