A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal,
Ik heb hier een tijdje geleden al eens op het forum gezeten onder een andere naam maar ben toen weer verdwenen omdat we onze kinderwens op een iets langere baan hadde geschoven...Ben 26 jaar en heb dus nog geen kindjes.
Maarrrrr....de wens begint weer op te spelen! haha.
We willen allebei erg graag en om eerlijk te zijn, ik kan niet wachten! Heb zo'n zin in een kleintje van ons tweetjes..Heerlijk lijkt het me.
Maar toch blijft er een beetje twijfel...
Ik heb gestudeerd en werk sinds een jaar of drie fulltime. Heb best een aardige baan maar het is niet helemaal wat ik wil! Daar zit dus ook het probleem...
Ga ik iets anders zoeken en neem ik de onzekerheid die daarmee samengaat voor lief, zoals tijdelijke contracten, minder kans op part-time werken etc..
Of gaan we in april lekker voor ons eerste kindje en blijf ik zitten waar ik zit, met een vast salaris, zekerheid, goede kans op part- time functie etc....
Ik vind het zóóóóóóó moeilijk.
Mijn vriend en ik willen allebei absoluut heel graag er voor gaan maar ja....dit zit toch steeds in mijn hoofd. Qua gevoel ben ik dus helemaal klaar voor een kindje maar qua verstand......tsja.....
Wie heeft hier ervaring mee? En wie heeft uiteindelijk de knoop doorgehakt?
Ben nieuwsgierig!
Jullie allemaal veel succes met zwanger worden en misschien....kan ik in april met jullie meekletsen (als jullie dan niet allemaal al lang en breed zwanger zijn..hihi...tis te hopen!)
Liefs,
Schatteboutje