effe voorstellen.

A

Anoniem

Guest
ik heb al een paar keer wat gepost op de site, maar heb me nog nooit voorgesteld. Ben meer een lezer. Maar hierbij zal ik het even doen. Ik ben 27 jaar en mijn vriend en ik gaan voor ons eerste kindje. We zijn  pas sinds eind maart bijelkaar, maar we weten nu al dat het tussen ons helemaal goed zit. Sinds eind april zijn we eigenlijk pas sexueel actie.  Begin  juni kwam ik erachter dat ik al een aantal weken zwanger was. Helaas zijn we dit kindje verloren.  2 juni heb ik mijn laatste bloeddag gehad en nu 4 weken en 1 dag, hihi, later ben ik nog steeds niet ongesteld :)  Ik weet heel goed dat het na een miskraam 4 tot 6 weken kan duren. Maar ooh ik  hoop zo  dat mijn ongesteldheid uitblijft.
Als ik bedenk dat ik nog 2 weken moet wachten,  tsjonge wat kan dat lang lijken zeg.  

Goeiemiddag Chippie!
Van harte welkom! Hopelijk ben je zwanger!
Veel plezier hier.
Groetjes van Suus.

Hoi Chippie,

Jeetje spannend zeg, ik ga zeker voor je duimen!
Ik lees ook al een heel tijdje mee hier maar heb me vandaag pas voorgesteld.
Ik hoop voor je dat het deze keer raak mag blijven!

liefs Bibbi

Hoi bibbi,

jij ook welkom hier op het forum. Ik lees dat je vorige maand bent getrouwd, nog gefeliciteerd.

Hoop dat het ook voor jou snel raak mag zijn. Elke keer als ik nu naar de  wc ga vind  ik het echt  zo  spannend. Heb al twee  testen  thuis in de kast liggen. Zo moeilijk om ze niet te pakken, haha!  

Heej
Ik geloof dat er een hele lijst van dames is die zich vandaag voor het eerst hebben voorgesteld!! Komt waarschijnlijk door het geweldige weer!! Ik heb me dus vadaag ook voor het eerst voorgesteld. Ik hoop voor je dat het raak is. Suc6!!
Groetjes Joy

hoi hoi

welkom!!!

nu maar hopen dat je echt niet ongi word!!! heel veel succes!!

liefs janine

Terug
Bovenaan