effe voorstellen

hallo meiden, ben 28 jaar en wij willen heel graag zwanger worden wat dus niet erg lukt, We zijn nu 1,5jaar bezig. Mijn vriend heeft al een zoontje van 9 dus je zou zeggen dat zijn zaad inieder geval goed is! Helaas dus niet, heeft 2x zijn zaad in geleverd en is dus meer dood als levend (om het maar even bot te zeggen)
Wat was ik kwaad toen ik de uitslag hoorde, kwaad op zijn ex waarom zij wel??!! En ook mijn vriend was heel erg teleurgesteld en vertdrietig! Nu ga ik zelf eind juni naar de gyn, dus hopen dat bij mij alles goed zit en dan maar weer afwachten, dat is het ergste dat wachten!!!! Ook mijn vriend gaat voor een echo om te kijken of hij spataders in zijn balzak heeft!! Ben erg blij met deze site lees een hoop nuttige informatie. Succes allemaal.

Hoi Nienke,

Jeetje, wat een teleurstelling dan joh! Kan mij heel goed voorstellen dat je dan erg boos word, het is ook zo oneerlijk allemaal! Maar aan de andere kant als het al eens gelukt is, waarom niet nog een x...Erg spannend allemaal! En inderdaad dat wachten,,wat duurt het lang he? Onzekerheid, hoop, twijfel die gedachten wisselen elkaar continu af! Ik ben nu aan het wachten op mijn eisprong! Ik heb deze periode clomid gebruikt om een eisprong op te wekken, want die heb ik n.l niet en ik hoop zo dat het medicijn zijn werk doet! Ik zit nu op dag 16 van mijn cycles, maar aan mijn temp te zien is er nog niets gebeurt! Of het komt nog, of de dosering is te laag...afwacnhten maar weer,,,en ondertussen klussen we om de dag!!

Heel veel sterkte en ik hoop dat bij jou alles in orde blijkt en dat er bij jou vriend ook nog wat aan te doen is!

Liefs moi xxx

Hallo nienke,

Wij hebben al een dochter van 7 en toen zij 3.5 was was ik zwanger helaas werd dit een miskraam. na 3 jaar ziekenhuis in en uit kwamen ze door dat mijn man een ontsteking in een van zijn ballen had achter dat zijn zaad verminderd was en heel veel verminderd de arts heeft hem clomid voor geschreven dit heeft hij een paar maanden geslikt en ja het heeft gewerkt helaas is deze zwangerschap weer geeindigd in een miskraam maar het zaad is nog goed en bij mij is ook alles goed dus nu gaan we er weer voor.

Ik wens je veel sterkte samen met je vriend.

Groetjes

Hoi Nienke, welkom bij de club, zoals je misschien al gelezen hebt, heeft mijn man spataders en is nu aan het wachten op een oproep..... Ik hoop voor jullie dat je nog wat positieve berichtjes zult krijgen en dat bij jou verder alles goed is....! Was het zaad van je man erg slecht? Ik hoop voor jullie dat ze er nog wat aan kunnen doen. Succes ermee. Laat je wat horen als je meer weet?

Liefs Molly.

balen zeg meid
welkom overigens !!
mijn man en ik proberen ook al anderhalf jaar een kindje te krijgen.
we zijn onder behandeling bij de gynaecoloog.
en nou zijn we er achter gekomen dat mijn man helemaal geen zaadcellen heeft
dus nou moeten we verdere onderzoeken ondergaan zeg maar
ik heb zelf ook al allerlei onderzoeken gehad, maar het bleek weldat ik gezond was
maar je verhaal is dus welwat herkenbaar voor mij
ik wens je heeeeel veel sterkte met alles en als je vragen hebt mag je altijd bij me aan de bel trekken
liefs sandra

Terug
Bovenaan