Effe voorstellen

Hoi allemaal,

Ook mijn vriend en ik zijn al een aardig tijdje bezig om zwanger te worden. Sinds een half jaar slik ik clomid en moet ik pregnyl spuiten om een eisprong op te wekken. Ik heb eens wat op het forum rond zitten kijken, maar begrijp de helft van de termen (nog) niet. Bij ons beide zijn geen aanwijzingen waarom het niet zou moeten lukken. Zijn er hier meer mensen die dezelfde methode voorgeschreven krijgen als ik? Ik heb nogal veel last van de hormonen. Zou graag willen weten of er meer zijn die er zo'n last van hebben. Het vreemde bij mij is dat ik vroeger heel vruchtbaar was, maar 3 keer een miskraam heb gehad. Daarna heb ik 9 jaar de mirena (spiraaltje) gehad en sindsdien ben ik dus niet zo vruchtbaar meer. Ik ben nu 31 en de tijd gaat voor mijn gevoel behoorlijk dringen.

In ieder geval wens ik iedereen heel veel succes.

Hoi Supertje,

Ik spuit de derde dag ongi. dag tot de tiende ongi. dag menopur, dan krijg ik een echo om te zien of er een eitje rijp is, zo ja dan moet ik 2 dagen daarna pregnyl spuiten.
van de week moet ik weer voor de derde iui. Onder het forum jaren bezig kan je mijn verhaal lezen.
Sinds ik menopur en pregnyl spuit zijn mijn borsten erg gevoelig en groter.

Heel veel succes, .

Hoi Pxdt44

Ik moet clomid slikken van de 3e tot en met de 8e dag en dag 9 de eerste echo. En als er dan een eitje groot genoeg is moet ik de volgende dag pregnyl spuiten.
Ik kan niet zeggen dat mijn borsten nu pijnlijker en groter zijn, maar heb vooral last van migraine door alle hormonen. Ook mijn humeur is niet al te best. Grote dank voor de geduldige en begrijpende mannen!!

Ik vind het vooral vervelend als je dan in het ziekenhuis zit te wachten voor een echo en je tussen al die mooie dikke buiken zit. Vind het echt heel erg dat ik dan zo jaloers ben. Inmiddels ken ik er daar al meer die ook iedere maand komen. We gaan dan ook vaak nog even thee drinken. Alleen mijn moeder weet er van en dat is best wel eens lastig. Mijn schoonzusje vertelde 2 weken geleden dat ze zwanger is en ik heb echt heel hard moeten huilen. Iedereen in mijn omgeving wordt heel makkelijk zwanger.

Pffft lijkt wel een klaaglied zo.

Ik zit nu op de 27e dag van mijn cyclus, nog een paar dagen afwachten, waarschijnlijk zal het wel weer niks worden maar je weet nooit.

Bedankt voor je reactie. En als ik het iemand gun is het zeker aan jou. Al die jaren van hoop en ellende moeten toch een keer beloond worden met een prachtig kindje.

Hoi Supertje,

Wij zijn sinds 1.3 jaar bezig met een kindje. Na alle onderzoeken is niet helder waardoor ik niet zwanger kan raken, alles is goed, buiten de samenlevingstest dan. We gaan voor de 1e keer het IUI traject doen. Vandaag heb ik de prikinstructie gehad (had overigens liever net als jij medicatie maar ala). Als het meezit dan wordt ik as vrijdag ongi en kan ik hetzelfde gaan volgen als pxdt44. Ik ben zo benieuwd, hoopvol, gespannen etc. Ik hoop trouwens niet dat ik nog groetere borsten krijg, ik vind cup E-F wel voldoende.

Ik heb vooral moeite met bepaalde zwangere vrouwen en op verschillende tijdstippen in de maand. Zo kon ik voor maandag goed over zwangerschap praten, maar is het sinds vandaag weer niets.

Bij mij weten een paar mensen het, maar ook niet veel. Voelt toch een beetje als falen dat alle anderen wel zwanger zijn geweest/zijn en ik niet.

Ik hoop dat je 1e IUI gaat werken!! En pxdt44 hou vol, we gaan er komen!

liefs

Hoi Ano,

wij zijn nu ook ongeveer 1,5 jaar bezig. Ik mag als het nu niet gelukt is, nog 1 keer de clomid nemen en het op de "normale" manier proberen. Daarna moet ik terug nar de gyn. Waarschijnlijk gaan we dan ook het iui-traject in.

Ik heb er gelukkig geen last van hoor dat mijn borsten groter zijn geworden. ( heb zelf ook meer dan genoeg hangen haha).

Ik zou donderdag ongi moeten worden dus ik hoop dat het wegblijft.

Die wisselende stemmingen heb ik ook. De een gun je het van harte en bij de ander heb je zoiets van waarom jij wel en ik niet.

Ik wens je in ieder geval veel succes komende tijd.

Groetjes Supertje

Terug
Bovenaan