Effe voorstellen

Hallo meiden,

Ik weet sinds vanochtend dat ik zwanger ben en verwacht rond eind juni uitgeteld te zijn. Ik ben al moeder van Kevin (5) en een sterretje Famke (2009). Ik ben twee weken overtijd maar had tot vanochtend nog niet positief getest. Maandag naar de huisarts voor def. bevestiging en ik hoop dat ik dan bij deze mamaclub kan blijven........

Ik vroeg mij af of er meer mama's van sterretjes zijn?

Groetjes Yvonne

Hoi yvonne,
Wat heftig zeg....
is Famke bij de bevalling overleden? of later?
Gelukkig deel ik die ervaring niet. Hoop dat je het een plek hebt kunnen geven.

Welkom op het mama forum trouwens. Klets lekker mee.

Liefs Butterfly86

Jeetje wat een spanning, zo lang moeten w88 op een positieve test, maar zo ik begrijp heb je gister dus wel positief getest.
Gezellig dat je mee komt kletsen.

ik heb twee kleine sterretjes, maar die waren zo klein dat we niet weten wat het is. dat was in mei 2009 en mei 2010 de kleintjes hadden zich ieders in een eileider genesteld.
de eerste keer is de eileider geknapt bij 7 weken, toen heb ik op de IC gelegen toen was ik er bijna zelf geweest, 3 liter bloed verloren en in shok geraakt, heel erg eng.
Afgelopen mei waren we net optijd, bij de vroege echo die ik kreeg kwamen we er achter dat ook deze kleine niet in mijn baarmoeder zat, dus moest het in mijn enige over gebleven eileider zitten, en ja direct werd een operatie gepland en daar zat mijn tweede sterretje. deze eileider hebben ze ook niet kunnen sparen, dus geen spontane zwangerschappen meer.
deze zwangerschap is dan ook met behulp van het ziekenhuis ( ivf ) en nu ben ik 7 weken zwanger.
Het blijft spannend allemaal.

wat een verhaal sorry hoor ( maar het lucht gewoon ff op ahha )

wat is er met Famke gebeurd?? ( je hoeft het niet te vertellen hoor als je niet wil )

lief Petra

hoi Yvonne!
Als eerste natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! en welkom bij de juni-mama's!
wat verschrikkelijk dat je een kindje moet missen! ik hoop dat je het een plaatsje kunt geven en lekker kunt genieten van deze zwangerschap! al lijkt me dat heel moeilijk!
liefs mij

Hoi yvonne,

Ik hoop dat je ondertussen bij de ha bent geweest en daar ook positief hebt getest. In iedergeval Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Hoop dat je ervan kan gaan genieten, wel een heftig verhaal hoor hoop idd dat je het een plekje hebt kunnen geven maar zal heel moeilijk zijn lijkt me.

xxx

Terug
Bovenaan