effe voorstellen

hallo dames.
ik ben petra 33 jaar en heb een dochter van 6 jaar en een zoon van 3. ik heb he tgevoel dat ik zwanger ben van nummer 3.
maar kan pas 28 testen. ben dan een week over tijd.
maar vole me wel redelijk het zelfde als toen ik zwanger was van iris en levi.
als ik zwanger ben dan ben ik 30 juni of 1 juli uitgerekend.
groeten petra

o spannend veel succes met wachten hopelijk mag je bij ons komen ik wist ook al erg vroeg (1 week voor tijd) dat ik nu weer zwanger was dus waarschijnlijk heb je wel gelijk
duim voor je

ik baal gewoon dat ik nu niet positief test.
heb bij beide kids pas na 1 week over tijd postief getest.

dus zal zondag of maandag zijn.

ben wel benieuwd of ik inderdaad zwanger ben.

Ik hoop het voor je! Helaas ben ik het wandelende voorbeeld van een lijf dat je gigantisch voor de gek kan houden....

Ik duim voor je!

daycey ik ken het ook. van de ouste was ik zo zwanger maar van levi niet heeft 20 maanden geduurd.

dus ben nu wel benieuwd,

moet vaak plassen, gister urine gebracht voor controle op blaasontsteking. had ik niet morgen moet ik nog eens ochtend urine brengen.

gevoeligere borsten, kraampjes in mijn buik, elfde symtomen als bij iris.

bij levi had de gyn gezegt dat ik geen eisprong meer had dus had het opgegeven en in eens had ik het gevoel zwanger te zijn en dat was toen zo. ook ruim 5 weken toen.

Klinkt wel goed allemaal!

Waarom doe je niet alvast een testje?ik lees dat je de 28e pas kan testen, omdat je een week over tijd bent. De kans is heel groot dat je nu al positief test!

Liefs Daisy

heb getest gister maar niet positief.

ben niet ongesteld geworden.

bij iris en levi was ik een week overtijd voor hij ps positief was. dus moet nog wachten pff.

ben wel zeer benieuwd, heb wel twee keer druppel bloed verloren waarschijnlijk adertje wat springt. had ik bij iris en levi ook dus en echt benieuwd nu.

Terug
Bovenaan