Effe wachten

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen allemaal,

Afgelopen woensdag had ik mijn NOD. Nu ben ik nog steeds niet ongi geworden. Woensdag begon wel het gevoel dat ik ongi moest worden. Toen had ik dus al zoiets van..oke het kan ieder moment beginnen, maar het blijft tot nu toe nog steeds uit. Wel is deze drie dagen het gevoel van beginnende ongi gebleven. Dus het idee dat het eventueel ook raak kan zijn heb ik niet, dus ook niet het gevoel dat ik een test moet doen. Ik wil mezelf ook niet meer steeds zo gek maken en het lukt me ook wel aardig.

Maar nu heb ik toch wel even de vraag of er meiden zijn die dit ook wel hebben. Dus drie dagen lang het gevoel dat de ongi er aan zit te komen, maar niet komt. Sinds ik gestopt ben met de pil lijkt het toch wel of je alles veel meer voelt.

We wachten het verder gewoon af.

Verder alle meiden die zwanger zijn...Gefeliciteerd en geniet er maar lekker van!!

Gr. Ils

Die ongi gevoelens zouden er ook op kunnen duiden dat je baarmoeder aan het groeien is.

Toen ik zwanger was, heb ik dat ook op het begin van mijn zwangerschap gehad.

Misschien een kleine tip! Maak jezelf niet gek. Als je een test hebt gedaan, heb je tenminste zekerheid. Wie weet is de test wel positief!!

hallo,

ook ik heb dus inderdaad dat gevoel van ongesteldheid gehouden.
daarom wilde ik ook niet testen.
maar na 4 dagen toch maar gedaan , en bleek positief.
succes
groetjes debra

Hoi Ils,

Moest gisteren ongesteld worden en heb sinds maandag al last van een gevoel van ongesteld worden, druk op mijn buik en steken.
Misschien dat ik toch ook maar even een testje ga proberen, misschien pakt het wel net zo positief uit als bij Debra.

Liefs,
Es

Hoi Ils,

Ik wil je de hoop niet ontnemen hoor, maar je vroeg of iemand dat gevoel van ongi worden ook al heeft gehad en toch niet ongi is geworden. Wel ik voelde ook altijd als mijn ongi eraan kwam. Ik ben in mei gestopt met de pil en gewoon na 30 dagen ongi geworden. Ook de buikpijn en steken gevoeld die ik anders ook voelde. Toen opnieuw na 30 dagen voelde ik die steken en die zeurende pijn ook, allen kwam mijn ongi niet. Ik heb toen een test gedaan en die was negatief. Ik danch, nu nog maar een paar dagen afwachten. Ondertussen ben ik al op dag 81 van mijn cyclus, ik ben dus al bijna 3 maanden niet meer ongi geweest. Ik heb in die bijna 3 maanden al verschillende keren gehad dat ik dacht dat mijn ongi kwam, gisteren nog en hij is nogaltijd niet hier.
Ik wil je alleen maar zeggen dat je lichaam je goed in de maling kan nemen hoor.
ik hoop echt van ganser harte dat je zwanger bent, doe gewoon anders eens een test, wie weet is die positief, dan is die onzekerheid weg.

Veel succes en liefs,
Bea

Hai Ils, Es en Debra,

Ik zit hier in hetzelfde schuitje hoor! Had donderdag NOD en al twee dagen barstende koppijn en steken in mijn buik. Het voelt alsof het ieder moment kan doorbreken. Maar nee hoor. Soms is het ook een tijdje weg en dan krijg ik weer dat rare gevoel in mijn borsten of ben ik wat misselijk. Dus het kan volgens mij nog alle kanten op.
Wilde eerst morgen wachten, maar dan denk ik weer, nee, het is echt ongigevoel. Dus ik probeer nog tot zondag te wachten.

Grappig trouwens, Es, dat je nog niet ongi bent. Een paar dagen geleden voelde je het al aankomen. Toen wilde je toch ook al op de nieuwe NOD-lijst? Nou des te beter!

Meiden, ik duim voor ons!

Liefs, Inge

Hoi meiden,

Nou ik wacht het nog heel even af en anders ga ik wel even testen. Mocht het positief uitpakken, dan sla ik steil achterover, want zoals ik al eerder schreef heb ik na mijn idee nergens last van. Maar vanaf mei, dat ik gestopt ben met de pil, kan ik er eigenlijk mijn klok op gelijk zetten wanneer ik ongi word, maar ook wanneer mijn eisprong is, maar ik hou jullie op de hoogte.

Gr. Ils**

Terug
Bovenaan