effe wat anders, een leuke banner

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, wilde jullie vragen of jullie misschien weten hoe ik zo'n leuke banner kan plaatsen? Het lukt me helaas niet, en ik vind het zo leuk uitzien. Wie weet wel hoe het moet? Alvast hartelijk bedankt, Wendy, mama van Bas, Iris en Thijs

Hoi Hoi,

allereerst ga je naar www.babybrabbel.nl
dan klik je in de linkerkolom op "interactief", dan weer op "banners" en dan op
"9 maanden banner"

Daar kun je de banner aanpassen door wat gegevens in te vullen. Als je dat gedaan hebt klik je op "genereer code"

Dan krijg je hem te zien. Klik dan op "kopieren". Daarna ga je terug naat deze pagina of waar je hem wilt plaatsen en klik je onder je tekst met je rechtermuisknop. Klik dan op "plakken" en voila, je banner komt er in een code te staan...

Zodra je bericht is geplaatst zie je hoe hij er uit ziet...

Succes!!!

Groetjes Valerie

en jawel, gelukkig, was ik dus al een hele tijd mee bezig, maar lukte nooit. Hartelijk bedankt en veel succes met je laatste lootjes Wendy

Weet je toevallig ook hoe ik heb kan opslaan, of moet ik hem iedere keer invoeren? Net was hij weer uit. groetjes Wendy

Ik weet het niet, ik maak elke keer maar een nieuwe, maar als je die pagina in je favorieten zet, ben je zo klaar

Groetjes valerie

Ik heb het ook even geprobeer op babybrabellen, heb nu de code, maar hoe kan ik het hier neerplakken?

Janet

Terug
Bovenaan