effe wat anders,....

Morgen ga ik met 2 vriendinnen naar Marco Borsato...Ben eerlijk gezegd nog nooit op een concert geweest, en vind het best spannend, vooral wat betreft de drukt. vaak kan ik daar helemaal niet tegen, maar ik wil het zo graag eens meemaken.... morgenavond is het concert, en we vertrekken op tijd, dus ben erg benieuwd... Wilde ik even laten weten,. en foto's volgen natuurlijk snel..... groetjes Wendy

heel veel plezier daar....heb uit de naaste omgeving gehoord dat het een geweldig concert is.....dus het komt vast helemaal goed.....

en die drukte valt op zich best mee hoor....tis vaak alleen het idee van tevoren dat je in zo`n menigte staat....als je d`r tussin staat en je hebt fun ben je het zo vergeten en is de avond zo voorbij

ben heel benieuwd naar de foto`s

Geniet ervan

Liefs Denise

En???? Hoe was het? Heerlijk, zo'n avondje met vriendinnen (én Marco natuurlijk)

Wij zijn morgen aan de beurt, heb er nu al zin in......... ben nog nooit naar een concert van Marco geweest, maar smul van zijn nieuwe cd (dat nummer 'dochters'.... ik hou het niet droog hoor)

Maar vertellen dus: hoe vond je het?

Groetjes
Susan

Hoi Suzan, het was heel erg te gek, haha. Moet eerlik zeggen dat ik nog
nooit naar een concert ben geweest. Het was wel een flink stuk rijden.
Hij begint om 20.30 en het is om 11 urr afgelopen. ben nu net binnen,
alles stond potdicht.Vanmiddag zijn we om 2 uur hier vertrokken. Nu ben
ik dus echt gaar, zoals ze dat zeggen. Heb zowel de heen als terugreis
gereden, en we stonden in het veld, omdat mijn vriendinnen dat graag
wilden. Heb ook foto's op hyves gezet...... groetjes en heel veel
plezier morgen, Wendy

Terug
Bovenaan