Effe wat kwijt

Hoi meiden,

Moet effe wat kwijt hoor. Ben nu 8 dagen over tijd en hoewel er vanalles rommelt in m'n lijf, heb ik toch niet heel erg het gevoel dat ik ongi ga worden. Ik heb afgelopen zondag getest, maar daar verscheen alleen het streepje dat ik voor de test geslaagd was, maar niet dat 2e streepje wat ik zo graag wilde zien, boehoe!

Omdat mijn cyclus niet altijd even regelmatig is en ik al heel wat testen te vroeg heb gedaan, heb ik deze keer met mezelf afgesproken om in ieder geval tot  het weekend mijn geduld te houden voor een tweede test. Aan de ene kant kan ik niet wachten om te testen aan de andere kant zie ik toch weer op tegen de teleurstelling als dat 2e streepje weer niet wil verschijnen  Oke, het is gezeur misschien, want die stomme test verandert niets aan het wel of niet zwanger zijn, maar toch... Spannend allemaal toch wel weer. Toen ik vroeger voorstelde dat er een moment zou komen om te proberen kindjes te krijgen, was dit toch niet helemaal wat ik me had voor gesteld . Mijn beeld toen was toch een stuk romantischer! Maarja, dat geldt hoogstwaarschijnlijk wel voor iedereen op dit forum!

Oké, genoeg gepiept. In elk geval dit weekend lekker even weg, en het weer gaat geweldig worden (zeggen ze), dus  daar ga ik in elk geval  maar even van genieten!  Allemaal een fijn en zonnig weekend gewenst!

Groetjes, Em

Hoi Em,

Weet precies wat je door maakt maar dat had je ook al gelezen zag ik.
Dus meid ik hoop voor jouw dat het wel goed gaat,maar blijkbaar kun je nergens meer op vertrouwen wat je lichaam betreft. En toch zeggen ze ook altijd dat spanning heel wat doet en de ongi kan uitstellen. Toch is dat misschien ook wel een klein beter waar,maar dat willen wij toch niet horen.  Maar wat jij ook al zei we gaan gewoon genieten van het weekend en dan maar weer verder.
Hoop dat je de spanning kunt overwinnen en volhoudt met testen tot na t'weekend.
Ach ik zou het misschien ook niet kunnen hoor maar die testmakers worden zo wel rijk van ons!

Goed geniet er van een beetje en zal voor je

Groetjes astrid

Terug
Bovenaan