effe zeure.....

Hallo allemaal,
Moet effe zeuren! Baal zo enorm van mezelf. Vorige week de hele week misselijk geweest pijnlijke borsten etc. ik dacht zou het misschien toch zo zijn? Nu afgelopen maandag m'n nod; niets, tot nu toe niets! maar ook geen positieve testen. Wel elke dag ongi pijnen, m.n. 's morgens soms ook steken in m'n onderbuik. Ik weet het niet meer kun je jezelf dan zo goed voor de gek houden?
Sorry voor dit negatieve verhaaltje, moest het effe kwijt.
Even voor de andere nod-ers sucses en ga voor jullie duimen!

Liefs Anne

hallo annne wat jij nu hebt heb ik ook gehad ik had een week erna pas een positieve test en de symtomen die je omschrijft heb ik ook ik ben nu 2 maanden zwanger van mijn eerste nog ff 3 dagen wachten en dan nog een testje groetjes......

Lieve Anne,
af en toe lijkt het wel of we langzaam met z'n allen gek aan het worden zijn. Ik voel me vreselijk, heb morgen mijn NOD, wel gisteren wat druppeltjes bloed verloren en ongi pijn. Maar ook steken in mijn buik (die normaal niet bij mijn ongi horen) en een beetje gespannen borsten maar niet heel erg en dat heb ik normaal als ik ongesteld wordt ook.
Ach ja, er is niemand die ooit gezegd heeft dat het leven makkelijk is. We blijven positief en gaan er gewoon voor. We moeten maar zo denken: 'elke dag die we langer in spanning zitten omdat de ongi uitblijft is een stapje dichter bij een positief bericht. Mhh hoe klinkt dit, ik vind het nog niet echt overtuigend klinken! Gelukkig is er al een eerste reactie op dit bericht van een anoniem wat wel zeer hoopgevend is.
Maar goed, blijven duimen. Toi, toi, toi en houd ons op de hoogte.
liefs
Miek

Terug
Bovenaan