Effect antibiotica op cyclus, zwanger?

<p>Hoi allemaal!</p><p>Ik zou heel graag jullie gedachtes willen horen over het volgende. In de week van vrijdag 7 t/m 13 februari heb ik antibiotica geslikt vanwege een ontsteking. (Ik gebruik de pil niet) Mijn eisprong ligt normaal in die week. Nu hebben mijn vriend en ik gemeenschap gehad op 18 februari. De dag erna zou ik ongesteld worden. Wij hebben om die reden niks gebruikt, dit ging normaal altijd goed. Nu ben ik tóch niet ongesteld geworden de dag erna. En nu ben ik nog steeds niet ongesteld. Zou door de antibiotica mijn eisprong later geweest kunnen zijn waardoor ik nu zwanger zou zijn? Ik hoor graag jullie gedachtes hierover! :) Liefs Eef</p>
 
Kan door ontsteking dat je lichaam wat ontregelt is en je eisprong idd later of vroeger is. Antibiotica zelf heeft in principe geen invloed op je cyclus maar waarvoor je het gekregen hebt kan dat wel doen. 
Dus als je menstruatie uitblijft dan even test en. Hoop dat het wel welkom is? 
 
Ja precies.. Ik heb vanmorgen een test gedaan. We konden niet wachten. Hij was negatief. Over een week nog een keer testen. Ik heb wel wat bloed verloren, maar dat past precies bij de tijd dat er innestelingsbloeding kan zijn. Even afwachten dus. Het zou zeker welkom zijn, al wilde we eerst nog gaan reizen samen. Dat komt dan later wel! ;)
 
Terug
Bovenaan