Effect nachtdiensten op je NOD?

A

Anoniem

Guest
Nog even een vraagje meiden,

Vanavond ga ik de nachtdienst in en ik kom er maandagochtend uit.....

Toen ik de pil nog slikte, werd ik gewoon ongesteld omdat ik zo ontregeld en in de war was........

Kan dit maandag effect hebben op mijn NOD?
Ik ben zo bang dat ik dan maandag nog niet ongesteld ben omdat mijn lichaam dan zo in de war is....ik zit altijd op 30 tot max 31 dagen...........

Iemand hier ervaring mee?

Ik ben op zwangerstraks.nl gelezen dat werken in ploegendiensten slecht is voor het zaad van de man. Misschien heeft het ook invloed op de cyclus van de vrouw..............................???

Hoi meid,, sorry ik heb er geen ervaring mee.. maar ik denk dat je menstruatie misschien 2 dagen ofzo later (of misschien eerder) komt? Maar het hoeft niet natuurlijk..

je lichaam moet wel wennen elke keer weer aan een nachtdienst. (manlief werkt ook 1 keer in de 3 weken een week nachtdienst en dat heeft een slecht effect op zn stoelgang dus je lichaam reageert er wel op!!)

Goede vraag! ik heb zelf volgend weekend nacht dienst en heb 2 dagen later ook mijn NOD ik vraag me ook wel af of dat voor onze vruchtbaarheid na delen heeft...

Ik werk in de zorg en draai ook regelmatig nachtdiensten (op dit moment niet omdat ik inmiddels zwanger ben)maar ik merkte er nooit wat aan hoor.Werd gewoon ongesteld en mischien wel 1 of 2dg later,maar je cyclus is bijna nooit gelijk.

Terug
Bovenaan