effen een berichtje van mij

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

er gebeurt hier helaas nog niet veel wel rommelde buik en af en toe een wee maar gaan ook weer weg en komen niet meer terug helaas.

wacht nu geduldig op het telefoontje van de vk hoe laat we bij de gyn terecht kunnen.

wel spannend kan bijna niet wachten.

heb vanacht nog aardig geslapen. en jeroentje is ook lekker vrij vandaag. dus we zien wel. ma kan ook elk moment komen als ik bel.

nou doei doei lucy 37+3

hoi hoi
leuk dat je ons even op de hoogte houdt,leef helemaal met je mee hoor.
ben wl een beetje jaloers op je hoor dat je zo snel al mag gaan bevallen.
maar vindt het ook wel heel erg spannend voor je,nogmaals zal aan je denken vandaag en hou ons op de hoogte he.
veel succes meid.
liefs sil

Nou spannend, hoor!!
Meid, hou de moed erin en spaar al je krachten voor straks.
Succes!!!!

Mams79

Hoi,

Heel veel succes en hoop dat het snel zal gaan verlopen.

Gr kim

Hallo Lucy,

Veel sterkte en succes tijdens de bevalling.
Het zal dan toch zeker echt dit weekend gaan gebeuren!

Zet hem op meid!

Groetjes Renata.

dank jullie wel voor de liefe berichtjes

effen vertellen wat er tot nu toe gebeurt is.

om 12.00 de vk gebelt ze hadden een ander telefoon nummer van mij at al om 10.00 terecht gekunt maar helaas dus ik naar het ziekenhuis heb gelopen was wel lekker op mijn tempo dus 20 min over gedaan ofzo.

om 13.00 werdt er een cgt ding gedaan de weeen kijken en of meneer zijn hart slag nog goed was. weeen een beetje en meneer vond et niet leuk mijn buik ging van hot naar her.

we hebben nu afgesproken dat als er niks gebeurt wordt ik zondag om 7.30 verwacht in het zieken huis en we hadden net besloten om thuis te bevallen.hahahhah

en we worden ook helemaal plat gebelt. maar er zit meer schot in dan voor heen.

nou doei doei lucy 37+3

Hoi Lucy,

Allereerst wat lief dat je ons zo op de hoogte houdt! Ik ben vast niet de enige, maar leef enorm met je mee. Toen ik vannacht weer eens wakker werd, moest ik gelijk aan je denken! Ik hoop dat het vanzelf op gang komt en dat je zondag niet naar het ziekenhuis hoeft, maar hoe dan ook jullie worden papa & mama en dat is zo bijzonder!
Heel veel suc6 en ik denk aan jullie!

Liefs Marleen

Terug
Bovenaan