effen een raare vraag

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

effen een berichtje van mij. alles is nog goed maar krijg wel meer steeds weeen en verlies nu ook bloed met het vrucht water. was niet erg volgens de gyn dus zou wle goed zijn. heb effen een vraag niet echt een nette sorrij  maare voel je of je onstuiting krijgt daar beneden het is de eerste dus weet niet of het goed is.   of ik het me maar verbeelt. heb wel het idee dat het nu gaat beginnen. hoop van wel want al die infussen in men lijf bah liever niet.

hoor het wel en mischien komt hij vanacht wel hoop het zo ben het wachten zo zat.

nou doei doei lucy 37+4

hoi hoi
nou meid als ik het zo lees gaat het bij jou nou echt beginnen,denk niet eens dat je het infuus nodig hebt.wil je danook heel veel succes wensen.
en aangezien het je eerste is heb ik nog een tip voor je,als je denkt de pijn echt niet meer aan te kunnen dan ben je er en mag je persen.
laat snel wat van je horen oke.
liefs sil

hoi lucy

waarschijnlijk ben je nu in het ziekenhuis,dus heel veel succes,en als je ontsluiting krijgt worden de weeen heftiger,dus hoop voor je dat het van eigens komt,je verliest immers al vruchtwater. toy toy gr wendy 34.4

Terug
Bovenaan