effen een update van sverre

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

hij drinkt ook genoeg 6 a 7 keer 80 cc

alles goed hier zeker geniet nu volop van men manneke overdag is hij wel vaak wakker en slaapt hij in zijn eigen bedje. licht dan gewoon om zich heen te kijken.

maar snachts is hij vaker wakker. waar kan het aan liggen huil uurtje snachts/savonds doe bijna geen licht aan als ik hem voed maar het duurt bijna 2 uur voor hij in slaap is. waar kan dat aan liggen? iemand tips. voorde rest is het zo'n lekker ding.

volgende week naar de poli terug voor de zeker heid voor het geel zien. daar gaan ze hem ook wegen en meten spannend.

nou doei doei lucy mamma van sverre

Hoi lucy

ik vroeg me al af hoe het met jou en Sverre ging...
Zo te horen gaat het best goed, maar is het ook erg vermoeiend voor je..
Helaas heb ik niet echt een antwoord op je probleem; heb er bij mijn zoontje altijd weinig last van gehad, die viel meestal tijdens de voeding in slaap (en ik soms ook).

Zo een kleintje heeft natuurlijk nog niet het besef van dag en nacht en misschien heeft hij dit ritme wel overgenomen van toen hij nog in je buik zat???

Ik weet niet of je al op de september en oktober forums hebt gekeken; volgens mij zijn er daar meerdere met hetzelfde 'probleem', in ieder geval zijn daar  veel meer mensen die al  een kindje hebben; hier zitten de meeste nog met smart te wachten!

Veel suc6 ermee en laat je snel weer wat van jullie horen???

Liefs Nika  

Terug
Bovenaan