effen een vraag

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

hoe is het met jullie hier gaat het supper sverre groeit als kool en we gaan nu voor maat 62. en hij drinkt ook supper slaapt meer dan voor heen.

maar heb effen een vraagje over het huil uurtje ik heb het idee dat het langer is dan een uur en vind het zo moeilijk om hem te laten huilen.

soms is hij gewoon wakker tussen 2 voedingen savonds alleen maar huilen wordt dan wel een beetje gek.is dat normaal? zo lang huilen? of is het mijn gevoel die zegt dat hij zo lang huilt.

snachts gaat supper hij slaapt van 22.00 tot ongeveer 6.00 6.30 vind ik supper.

nog effen een vraagje hebben jullie dat ook dat de luiers 3-6 kilo past meneer niet meer hij is nu 5 kilo. heb ze nu op marktplaats gezet.

nou doei doei lucy mamma van sverre al weer 10 weken oud

hoi hoi
weet je dat heel veel baby,s tussen 17:00 en de laaste voeding huilen.
merk het zelf ook,al mijn zes kids hebben het gedaan.
indy huilt ook wel tegen die tijd,maar het is meer jengelen.
ik laat haar dan altijd even huilen want ik heb er nog meer lopen.
ga altijd wel even kijken hoor maar als er niks aan de hand is dan geef ik haar een speentje en ga verder met de andere kids.
nou scheelt het ook wel veel dat ze helemaal boven ligt en ik haar niet hoor huilen.
verder gaat het heel goed met haar,ze drinkt nu 120cc,om de drie uur en af en toe om de 4uur.
ze krijgt haar laaste voeding om half negen en slaapt dan door tot minimaal 8uur.
kreeg haar niet wakker bij de laatste voeding vandaar dat ik die eraf heb gedaan.
haar luiers passen nog wel maar ze is nu 7weken dus dat kan wel kloppen.
liefs sil

hi

huiluurtje is inderdaad meestal meer dan 1 uur. Ik hield mijn zoontje altijd bij me, dan was hij stil, maar dat moet maar net kunnen. En mijn dochter nu heeft het nog niet (afkloppen). Ik deed hem vaak in een draagzak, dan was hij blij en kon ik nog dingen doen.

Wij hebben ook met luiers dat je eerder de volgende luiers nodig hebt ook al zijn ze nog niet zo zwaar als tot waar de luier voor is, ze zitten dan gewoon te strak.

groetjes,
lia

Hier hetzelfde verhaal. De hele dag is het lachen, slapen en eten.
De nacht vanaf 23.00 uur tot ongeveer 07.00 uur is het slapen.
Maar tussen 18.00 uur en 23.00 uur is het PAPPEN en NAT houden hi hi hi
Soms gaat ze even liggen dutten maar dan wel op je arm!!!! Maar plots klaps gaan de ogen open en is het weer niet goed volgens haar. Toevallig gisteren wat vervroegt de fles omdat het tijd was, het was half tien. We dachten ach dat kan wel. Mooi niet mevr. ging niet slapen. Om half twaalf nog wakker en maar zoeken naar de fles. Dus een halve fles gegeven omdat het 2 uur geleden was en toen ging ze wel slapen. Dus die vervroegde fles doen we ook niet meer, want dat uur maakt dus wel degelijk verschil bij haar.
Ach ja zo word men al doende wijzer!!!!!

Groeten Tine

Terug
Bovenaan