effen zeuren

A

Anoniem

Guest
hallo meiden

alles goed hier wel hor.
effen lekker zin om te zeuren heb een meenings verschil met mijn vriend. ik heb nu 1 week verlof er op zitten en ben deze week bij men ma aan het oppassen op 4 honden en men nichtje. en wil aanstaande maandag naar een vriendin in den haag.

hij vind dat ik thuis moet blijven en moederen enz. zelf heb   ik zo iets van man daar het ik nog tijd zat voor en hij vind ook dat ik te veel op  stap ben effen naar ma of zus.

ligt het aan mij of aan hem wordt er soms zo moe van. het is een liefe kerel hor maar soms haahahaha.

hebben jullie hier ook last van?

nou doei doei lucy 35 + 1

hoi hoi
ja herken het wel hoor.
ik wil dus echt alles klaar hebben voor de bevalling en schoon.
de alle gordijnen in het hele huis moesten eraan geloven,maar mijn man vindt dat soort dingen dus onzin.
ik heb zoiets van laat me toch lekker!!!
nou ben ik bezig om voor mijn dochter alle kadootjes in huis te halen want ze is 1 nov jarig,en stel je voor dat ik daarvoor beval dan heb ik helemaal niks voor haar verjaardag.
mijn man vindt dat ik rustiger aan moet doen maar ik vindt het zo lekker om wa om handen te hebben.
ach kerels,hihihi.
liefs sil

heej!!

Ik ga toevalling ook naar een kennis met een vriendin van me, ook in den haag maar dan zaterdag en het enige wat mijn vriend heeft gezegd is: ben je wel uiterlijk 8 uur thuis want een zwangere vrouw op zaterdagavond laat op een station vind ik niks!!
Nou..daar heeft ie gelijk in dus mij hoorde je niet!

MAAR (ja er komt een maar :p) met andere dingen is hij juist weer te makkelijk.
Ik ben nu bijna in week 35 en hij zal nooit eens vragen of t nog wel allemaal lukt, of ik het nog wel trek..ik verwacht zeker niet van hem dat hij voelt hoe het is om zwanger te zijn maar hij kan wel bedenken dat ik inmiddels al 10 kilo extra meedraag en mijn lichaam een nieuw mensje aan het maken is..en dat dat ook best zwaar is soms..

Ik doe alles maar dan ook alles nog zelf..zelfs de boodschappen op de fiets met 3 zware tassen en nooit wordt er wat aan hem gevraagd.

Conclusie..bij ons is het dus nooit goed haha! De ene keer zijn ze TE bezorgd en de andere keer lijkt het wel alsof ze zoiets hebben van: ja...je bent zwanger! dus???

Ach meiden,,,nog even volhouden! het zal vast met onze hormonen te maken hebben dat we zo zijn hihi!

Gr angela

Terug
Bovenaan