Effeweg.nl

Hoi hoi,

Ik ben er effe weg van!!!! Ik vertrek morgen in mijn uppie naar Malgrat de Mar om daar eens heerlijk te genieten van de zon, het strand, het heerlijke eten, kortom ontspanning ten top, maar God God, wat zal ik mijn kanjers missen!! Tien hele lange dagen.....even de knop om en dan moet het toch lukken....snik....Een vreselijk dubbel gevoel dus, maar hopelijk gaat het de pret niet drukken!

Ik ben er weer na 3 augustus. Tot dan dan.......

Fonske

Lieve schat,

Heeeeeel veel plezier de komende dagen! Goede reis en een goed bed gewenst en daarna: GENIETEN!!!!!

Zie je snel als je weer thuis bent
Liefs
Susan

ps: wat is die zandloper nou?

ff snel op de valreep. Weet niet of je het nog kan lezen.
Maar ik wil je onwijs veel plezier wensen!! Het zal wel heel raar zijn zonder je ventjes. Maar voor jezelf is het misschien wel even lekker. Geniet ervan! Het is daar echt heel erg leuk!!!! Ben er zelf 7 jaar terug geweest dus het zal er nu wel nog mooier zijn (waren toen veel aan het bouwen) Drink gezellig een borreltje bij de delfse duit (als die nog bestaat)
Heel veel plezier!!
Liefs Esther

Goede reis en een hele fijne vakantie!! Kan me voorstellen dat je je mannetjes erg zal missen, maar probeer er lekker van te genieten dat je alleen jezelf hoeft te vermaken de komende dagen!
Groetjes Laura en Thom

Terug
Bovenaan