Efteling!! (foto's)

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden,

Vandaag zijn we met Marissa en opa en oma naar de Efteling geweest. Het was echt helemaal geweldig. Fantastisch weer gehad en het was heel rustig ind e Efteling. Het langs dat we gewacht hebben was 5 minuten bij de Vliegende Hollander.
Marissa vond vooral de Droomvlucht echt helemaal geweldig! Ze keek haar ogen uit. Ook dat Carnaval ding vond ze helemaal geweldig. Kortom een fantastische dag, hier wat foto's.

groetjes Linda

Toen we aankwamen sliep ik, mama had me 's ochtends wakker gemaakt.

Toen met papa in de Caroussel

Ik mocht lekker een paar frietjes van mama

Mama had me mijn popje gegeven in de hoop dat ik ging slapen maar ik wilde helemaal niet slapen!

paddestoel met muziek, mooi he

In het sprookjesbos

Ondeugend!

Bij papa op zijn nek

Zwaaien naar Pardoes en dan naar huis

Wauw, wat een leuke foto's! En nog mooi weer ook. Echt hartstikke leuk. Jammer dat het bij ons zeker 2 uur rijden is naar de Efteling. Lijkt me zo leuk om ook eens naartoe te gaan. Je hebt trouwens ook een hele mooie kinderwagen (met daarin een mooi meisje).

Nog een prettige vakantie!

wat een prachtige foto,s.geweldig.
mooi meisje hebben jullie hoor.

gr petra

Hallo Linda

wat een super leuke foto's in de Efteling!!
Je ziet echt dat ze het naar haar zin heeft!
Ik had zelf ook het idee om daar naar toe te gaan, maar ik dacht misschien is jayden ( 23 juni 2007 ) er nog iets te jong voor, maar dat is blijkbaar dus niet zo!!

xxxjes

@Babybelle
De wagen vinden wij ook wel heel erg fijn maar moet wel zeggen dat we ook een Bugaboo hebben. Die nemen we zo veel mogelijk mee want daar zit ze toch het best in, maar die schijnen dus af en toe gestolen te worden in de Efteling. We hebben dus voor de buggy gekozen en een hangslot meegenomen. Dan konden we de buggy bij atrakties buiten aan een hek vast maken. En als de buggy gestolen zou worden is dat ook erg vervelend maar we zijn liever een wagen van 180 euro kwijt dan een van 1000 euro, vandaar.

@Jada85
Ze zijn echt niet te klein inderdaad voor de Efteling. Marissa heeft genoten. En wij hebben zo de Efteling ook op een andere manier beleefd. Je ziet opeens allemaal dingen die je anders niet ziet. Alleen de paddestoelen met muziek vond ze echt al super leuk. Begin oktober gaan we naar Toverland. Ben benieuwd hoe ze dat vindt

Terug
Bovenaan