A
Anoniem
Guest
Hallo lieve meiden,
Vandaag zijn we met Marissa en opa en oma naar de Efteling geweest. Het was echt helemaal geweldig. Fantastisch weer gehad en het was heel rustig ind e Efteling. Het langs dat we gewacht hebben was 5 minuten bij de Vliegende Hollander.
Marissa vond vooral de Droomvlucht echt helemaal geweldig! Ze keek haar ogen uit. Ook dat Carnaval ding vond ze helemaal geweldig. Kortom een fantastische dag, hier wat foto's.
groetjes Linda
Toen we aankwamen sliep ik, mama had me 's ochtends wakker gemaakt.
Toen met papa in de Caroussel
Ik mocht lekker een paar frietjes van mama
Mama had me mijn popje gegeven in de hoop dat ik ging slapen maar ik wilde helemaal niet slapen!
paddestoel met muziek, mooi he
In het sprookjesbos
Ondeugend!
Bij papa op zijn nek
Zwaaien naar Pardoes en dan naar huis
Vandaag zijn we met Marissa en opa en oma naar de Efteling geweest. Het was echt helemaal geweldig. Fantastisch weer gehad en het was heel rustig ind e Efteling. Het langs dat we gewacht hebben was 5 minuten bij de Vliegende Hollander.
Marissa vond vooral de Droomvlucht echt helemaal geweldig! Ze keek haar ogen uit. Ook dat Carnaval ding vond ze helemaal geweldig. Kortom een fantastische dag, hier wat foto's.
groetjes Linda
Toen we aankwamen sliep ik, mama had me 's ochtends wakker gemaakt.
Toen met papa in de Caroussel
Ik mocht lekker een paar frietjes van mama
Mama had me mijn popje gegeven in de hoop dat ik ging slapen maar ik wilde helemaal niet slapen!
paddestoel met muziek, mooi he
In het sprookjesbos
Ondeugend!
Bij papa op zijn nek
Zwaaien naar Pardoes en dan naar huis