Efteling met baby

<p>Hoi hoi!</p><p>We willen binnekort naar de efteling gaan. En vooral ook voor onze oudste dochter die 3,5 jaar is. Die vind de efteling geweldig. Nu willen wij onze jongste natuurlijk ook gewoon menemen van 2 maanden. Zijn er meer ouders die dit hebben gedaan? En kunnen we hem ook gewoon mee nemen in de kinderattracties? Droomvlucht, carnaval, fata morgana enz. Zou hem dan in de draagzak doen. En hoe zit dat met geluid? Ik heb oorbeschermers voor eventueel hard geluid.</p><p>Ben benieuwd wie hier ervaring heeft?</p><p> </p>

Hier vind je een lijstje met attracties die toegankelijk zijn met baby. Ben er zelf niet geweest, dus weet niet of het klopt! Je kan natuurlijk altijd ook even bellen ?
https://www.moonoloog.nl/er-op-uit/gouden-tips-voor-een-dagje-efteling-met-baby/

Wij zijn er een keer geweest met 3 maanden oude baby en hebben het nog steeds over die dag. Was super leuk. Ze hebben zelfs baby swap, dat als je in een achtbaan attractie wil je maar 1 keer in de rij hoeft en dan kan je partner (of andersom) via de uitgang. Super chill (weet niet of het nu met corona nog zo is).

Ik ben er dit jaar geweest toen mijn dochter 4 weken oude was. Een weekend geweest (was al gepland). 
ik heb haar in een draagzak gedaan en ze is meegeweest in carnaval festival, land van laaf karretjes, droomvlucht en zelfs in de villa volta. Goed te toen, als je gehoorbescherming hebt zou ik die wel op doen. 
baby’s mogen niet in het huis van pardoes (nieuwere attractie) 
sproojesbos kun je makkelijk met de kinderwagen doorheen. Genoeg te doen zelfs met een baby. 
veel plezier! 

Terug
Bovenaan