Efteling met kleine kinderen.... hoe moet dat??


Mijn zus heb 4   kaartjes gekregen voor de Efteling maar we hebben allebij een klein kindje..  

Nu is mijn vraag hoe doen jullie dat met de attracties enzo..   Waar mogen ze wel en niet in??

En de buggy/kinderwagen     hoe neem je dat almal mee enzo...

Graag TIPs....






 
hoi wilma

hoe oud zijn de kleintjes?
ik ben met mijn zoontje gegaan toen hij 2jr was en hij vond het helemaal niet leuk maar een vriendje van hem die net zo oud is wel mijn tip is wel ga niet als eerst in iets wat donker is
ik denk dat het een beetje aan je kindje ligt of hij/zij er aan toe is om naar de efteling te gaan de een is gevoeliger dan de ander oja de buggy moet je meestal buiten bij de atractie laten staan

groetjes tejaysmommy
 


quote: tejaysmommy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-03-2006 14:25:30'));

hoi wilma

hoe oud zijn de kleintjes?
ik
ben met mijn zoontje gegaan toen hij 2jr was en hij vond het helemaal
niet leuk maar een vriendje van hem die net zo oud is wel mijn tip is
wel ga niet als eerst in iets wat donker is
ik denk dat het een
beetje aan je kindje ligt of hij/zij er aan toe is om naar de efteling
te gaan de een is gevoeliger dan de ander oja de buggy moet je meestal
buiten bij de atractie laten staan

groetjes tejaysmommy





hoi

De kindjes zijn nog jong..   mijn jongetje is bijna 11maanden en de baby van me zus is pas 2 maanden..










 
hoi
De kindjes zijn nog jong..   mijn jongetje is bijna 11maanden en de baby van me zus is pas 2 maanden..



Ik weet wel zeker dat beide kindjes nog helemaal niets aan de Efteling  hebben en dat jullie mama's ook niet zoveel aan dat bezoek zullen hebben. Ik zou me in ieder geval het hele gedoe nu nog niet aandoen, niet in die drukte met 2 zulke kleine kinderen die nog aan voedingsschema's zitten. Je kunt ook nog eens in geen enkele attractie.
Maar als jullie wel gaan wens ik jullie veel plezier.
 
Je zult moeten afwegen of het de moeite waard is. Is het lekker weer? Moet je ver rijden?

Op zich is de efteling heel leuk. Jouw kindje zal het sprookjesbos best leuk vinden om te zien, het kindje van je zus is echt te klein, maar die slaapt wel in de wagen toch? En voor jezelf is het ook leuk. Je kunt alleen nergens in (dat kan wel, maar niet samen want de kinderen zijn te klein). Als je dan 1,5 uur in de rij staat lijkt me dat niet erg gezellig.

Als je toch al kaarten hebt en het is lekker weer dan kan je best gaan, zou wel zelf kinderwagen en buggy meenemen. Ik zou er zelf geen kaarten voor kopen want daar is het me te duur voor.

Je kan natuurlijk ook voor oppas zorgen en zonder de kinderen gaan, die komen over 3 jaar wel een keer.
 
Wij zijn trouwens vorig jaar in september geweest, 30 graden, hartstikke gezellig en helemaal niet in de rij gestaan...... het was maandag, SUPERLEUK.

We zijn ook naar de winterefteling geweest, sneeuw, koud en DRUK!!! we hebben 2 uur in de rij gestaan bij de droomvlucht (Aanrader). Het was wel leuk, maar errug druk.

Dus mijn advies is ook: ga op maandag, dan is het echt lekker rustig.
 

hallo dames..

bedankt voor alle tips en raad....

De efteling is afgehuurd voor de bedrijf waar
me zus der man werkt..   En hij mag nog 3 mensen meenemen..   Dus druk
zal het niet zijn....  

De kinderwagen achter laten zal dus ook geen probleem zijn..

Ik ben er 6 jaar gelede voor het laatst geweest dus zal het zeker leuk vinden om weer te zien...

De kleine van me zus zal denk ook veel slapen..       Mijn kindje zal denk
zeker de sprookjesbos leuk vinden..   vooral die met geluiden enzo..  
Word maar afwachten denk ik...



We gaan met 2 auto's want we komen allebij van een andere richting en
ontmoeten elkaar daar..     we zijn dan met 6 (incl 2 kinderen)      

We gaan maar proberen   elkaar af te lossen waar de kleine niet in
mogen..     bv   ik en me man   samen ergens in en dan me zus en der
man...       en dan om de beurt op de kleine wachten..



Dat lijk me de enigste goed oplossing...als het tog niet druk is...



Nu net afwachten watvoor weer het wordt....

We gaan de 26 ste........     Ik laat wel weten hoe het is gegaan......



Heel erg bedankt nog...

groetjes   wilma
 
hallo
ik vind dat eigenlijk het enige pretprak waar je met kleintjes naar toe kan gaan.
mijn dochtertje van dik een jaar vond het geweldig, wij gaan wel met een groep dus als ik ergins in wil blijft er altijd wel een staan bij de kids.

trouwens een tip.
ik zou een slot meenemen waarmee je normaal een fiets mee vast maakt. en dan je kinderwagen ermee vast maken.
klinkt misschien stom, maar er worden heel veel wagens gestolen....
mijn schoonzusje werkt in de efteling.

 
Terug
Bovenaan