Efteling

Hoi allemaal!
Yeah na deze week hebben mijn man en ik vakantie. Nu houden we het bij gewoon wat dagjes uit aangezien we in september op vakantie gaan, en we dacht misschien leuk om naar de efteling te gaan. Ik ben hier ooit eens met mijn ouders geweest, maar toen was ik wel een stuk ouder dan onze dochter. Onze dochter is net 2 weken geleden 2 geworden, is de efteling al leuk voor haar? Benieuwd naar jullie ervaringen. Andere ideeën voor een dagje uit zijn ook welkom. We wonen in de buurt van Zwolle.
Lfs

Efteling weet ik niet.. weet wel dat hij elke keer vol zit dus zou op tijd reserveren. Wij hebben een zoon van 2 en die vindt de dierentuin heel leuk. Beekse bergen is een aanrader. Verder vindt hij een subtropisch zwembad leuk, dagje strand, grote buiten speeltuinen zie je veel in noord Limburg.

Efteling is leuk voor een 2 jarige. Genoeg kinderattracties, hoop wel voor je dat er nog plek ik. Hoorde dat het smoordruk is met reserveringen

Ik vind kinderen van 2 nog erg jong voor de Efteling. Het is zo overweldigend voor ze. Een speeltuin of een middagje naar het water heeft een peuter veel meer aan. 
Maar goed, als je graag voor jezelf wilt gaan is dat natuurlijk een prima overweging. Zo zijn wij met ons gezin en het gezin van mijn zus naar de Efteling geweest. De kinderen waren toen ruim 1.5. Opa's en oma's gingen mee. Zodoende konden de papa's en mama zo nu en dan een achtbaan pakken en werden de kindjes vermaakt ?

Mijn zoontje is 2 en wij zijn pas geleden geweest. Hij vond het fantastisch. Het sprookjesbos, kindercarnaval, droomvlucht ect waren een succes. Hij mag voor t eten altijd even tv kijken en kiest nu al een maand voor het sprookjesbos en pardoes (kindercarnaval) kijken haha

Wij wonen vlakbij de efteling en hebben een abonnement. Mijn dochter van bijna 2 (september) vind het elke keer weer geweldig. Ze was 2 maanden ong. toen ze voor het eerst mee ging. En nu maakt ze alles zo bewust mee. Geniet ze van elke attractie en het sprookjesbos kan ze uren in vertoeven en kijken bij ieder sprookje ?. Ik zou het dus wel aanraden

De avonturen boerderij in Molenwaard!

Onze meisjes zijn gek op Fien en Teun. Entreeprijs is leuk, het park is overzichtelijk en spelenderwijs komen de kinderen in aanraking met dieren en leren ze van alles.
Daar picknicken met de lunch maakt het helemaal af!

Terug
Bovenaan