Efteling

Hoi allemaal,

Zou iemand mij kunnen helpen met het volgende ?
We gaan volgende week zaterdag met zijn vieren naar de Efteling. Ik heb er enorm veel zin in, maar ik vraag me af waar ik nu wel en waar ik nu niet in kan. Ik ben dan 23 weken zwanger, maar heb nog geen grote buik. Zijn de vogelrock, achtbaan en bobbaan echt helemaal taboe ?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

groetjes,

Angela.
 
Hoi Angela,

Ik persoonlijk zou het niet doen.
Maar meestal staat het bij de atracties aangegeven of je er wel of niet in mag.
En anders kun je het misschien wel in het park vragen.

Nou in ieder geval veel plezier
Groetjes Linda
 
Hoi Angela,

Er staat inderdaad bij de atracties aangegeven of je er wel of niet in mag.
Maar volgens mij zijn de atractie die jij noemt inderdaad taboe als je zwanger bent. Helaas.
Maar ondanks dat toch veel plezier!!!

Groetjes,

Sandy
 
Sorry hoor, maar ik zou het dus echt niet doen. En volgens mij mag het ook niet eens. Eerlijk gezegd vind ik het vragen om problemen, stel je voor dat er iets gebeurd, dat vergeef je jezelf dan toch nooit?
Mijn antwoord komt misschien wat kattig over, opzich wil ik je helemaal niet aanvallen ofzo, maar ik wil je mijn mening niet onthouden.

Groetjes Mosy
 
grappig dat je die vraag stelt want dit heb ik aan de verloskundige gevraagd en volgens haar is het inderdaad taboe. Het heeft te maken met de G-krachten die zo hoog op lopen dat ze schade kunnen veroorzaken. Wees dus wijs en doe het niet. Volgend jaar is de Efteling er ook nog en het is leuker om daar dan met een gezond kind rond te lopen!
 
Terug
Bovenaan